הנואם הצעיר: מקום ראשון במחוז לתלמיד מחדרה

הנואם הצעיר: מקום ראשון במחוז לתלמיד מחדרה

משה גרינברג מישיבת בני עקיבא זכה בתחרות הנואם הצעיר וייצג את מחוז חיפה בתחרות הארצית בקטגוריית חטיבות הביניים

 

משה גרינברג, תלמיד כיתה ז' בישיבת בני עקיבא חדרה, קטף את המקום הראשון במחוז חיפה בתחרות הנואם הצעיר שהתקיימה באולם רנה שני.

תחרות הנואם הצעיר, המתקיימת ביוזמת רוטרי יותר מ-20 שנה, היא מיזם לקידום תרבות הדיבור בקרב הנוער. התחרות מיועדת לתלמידי כיתות ה' עד י"ב בשלוש קבוצות גיל, כאשר תלמידים בכל קבוצה מתמודדים בנפרד (יסודי, חטיבות ביניים, חטיבות עליונות).

מטרות תחרות הנואם הצעיר הינן פיתוח כושר הביטוי והדיבור בפומבי של התלמידים, תוך צמיחה והעצמה אישית, הטמעת תרבות, הבעת רעיון באופן מובנה, רהוט ובזמן קצוב, עידוד וקידום השפה העברית, עידוד לסבלנות ולסובלנות של בני נוער בחברה, חינוך ועידוד להישגיות ומצוינות.

על המתחרים היה לבחור נושא מרשימה שהוצגה בפניהם, ומשה בחר בנושא "כוחה של מילה" והצליח לרתק את הקהל ואת חבר השופטים בנאום רהוט וחודר. משהוכרז כזוכה בתחרות המחוזית יעלה לשלב הארצי שיתקיים ברמלה במהלך החודש הבא וייצג את מחוז חיפה בקטגורית חטיבות הביניים.

יצוין כי בתחרות הארצית צפויים להשתתף אלפי תלמידים מעשרות יישובים ברחבי הארץ.

הזוכה הצעיר ריגש את הצוות החינוכי של ישיבת בני עקיבא שליווה אותו, כאשר עם ההכרזה על זכייתו חטף את המיקרופון על מנת להודות למורתו ללשון, יעל שלו, שסייעה לו להגיע למעמד.

המנהל החינוכי של הישיבה הרב אלמוג וגנר, הגיב על הזכייה: "אנו גאים במשה, בעבודתו היפה, בתהליך ובהישגיו המרשימים. נמשיך לקדם ולעודד מצוינות בישיבה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה