המסע לבחירת טבעת הנישואין המושלמת

המסע לבחירת טבעת הנישואין המושלמת

הגעתם לרגע המרגש הזה, שבו יש לבחור את טבעות הנישואין, איזה כיף לכם! לאחר הצעת הנישואין שתוכננה בקפידה, והתבצעה הכל לפי התכנית המושקעת, במהלכה נמסרה טבעת אירוסין, שגם בה הושקע זמן רב ומחשבה, עיצוב, חקר שוק, וגודל, ככה שיצאה טבעת נהדרת.

אחרי שסיפרתם למשפחות, וגם היה מפגש מרגש בין כל בני המשפחה הקרובה. כבר ביקרתם בארבע אולמות אירועים שונים, הגעתם לחמישה ערבי טעימות, איתרתם צלם, מעצבת שולחנות, תקלטין שאתם רוצים, ואתם אפילו כבר אחרי ההחלטה איזה שמלה ואיזה חליפה תלבשו, וכבר הייתם במפגש מדידה אחד.

זהו, עכשיו הגיע זמנם של טבעות הנישואין. גם פה, אתם רוצים לקבל החלטה מושכלת, שמאחוריה תהיה הרבה מחשבה והשקעה, הרי שמדובר בטבעת שתלווה אתכם לכל אורך חייכם, ולכן מבחינתכם זוהי אחת ההחלטות החשובות בתהליך כולו. והנה אתם מתחילים אותו.

5 הכלים שיעזרו לכם לבחור את טבעות הנישואין שהכי מתאימות לכם

חזון 

אתם תתפלאו לשמוע, נכון שזאת לא תוכנית עסקית שנתית, אבל הגדרת חזון משרתת אותנו גם בתהליך בחירת טבעות נישואין. מה הכוונה? הגעה להבנה איפה אנחנו רואים את טבעת הנישואין ממוקמת, כמובן שעל האצבע המתאימה ביד, אבל מעבר לזה, האם מדובר בטבעת שתענד מידי יום או שלא, והאם אנו רוצים התאמה בין הטבעות של הגבר ושל האישה או שונות.

כשבונים את החזון יש לקחת בחשבון עוד כמה פרטים חשובים, האם יש איזשהו ערך היסטורי משפחתי שאנו רוצים לשמר באמצעות הטבעת, לדוגמא, כלה שמעוניינת שטבעת הנישואין שלה תהיה זהה לטבעת שיש לאמא שלה, או לסבתא.

המטרה העיקרית של החזון היא לתת לנו השראה להמשך התהליך, ההשראה תמקד אותנו, ותביא אותנו מוכנים לשלב הבא.

הכנה למחקר שוק 

אחרי שסיימתם את השלב הקודם, והסכמתם לגבי החזון ויש להם השראה, אתם נכנסים לשלב המרגש של הכנה למחקר השוק. השלב הזה מתחלק אף הוא למספר נושאים עיקריים שיש לקבל הסכמה לגביהם לפני שנכנסים לעומק המחקר עצמו. סוג הטבעת – זהב או חומר אחר, למרות שלרוב הבחירה היא בזהב, אבל לא רק. צבע הצבעת – כסוף או זהוב, או ברונזה או אפילו גולד רוז. עם כיתוב או ללא כיתוב, שימו לב, במידה ומדובר בחתונה לפי ההלכה היהודית, על הטבעת להיות חלקה מבפנים.

מחקר שוק 

איזה כיף להגיע לשלב הזה, שבו אנחנו נחשפים לדבר האמיתי, לטבעות שלנו. בשלב הזה חשוב שתהיו חופשיים יותר ללכת עם הלב שלכם. חלק מכם קיבלו המלצה על חנות או מעצב תכשיטים ספציפי, או שאתם בטוחים שאתם רוצים לעבוד עם מעצב ייחודי כלשהו.

יכול להיות שאין לכם שום כיוון ואתם מתחילים מסע אינטרנטי עשיר. באם זה המצב, בשביל לא ללכת לאיבוד וכיוון שהרשת מכילה הרים של מידע, חשוב להיות ממוקדים. 2 הסעיפים הבאים יכולים לעזור לכם במיקוד החיפוש.

תקציב 

אמנם מדובר בתכשיט שהולך ללוות אתכם לאורך כל החיים, ואתם אולי לא רוצים לחסוך, או שאולי יש לכם תקציב קבוע מראש לכל הוצאות החתונה וכי הטבעות לקוחות בחשבון  בתקציב הזה. ככה או ככה, ניתן למצוא און ליין את כלל סוגי המחירים, שבדרך כלל נקבעים, על פי יוקרת המעצב או החנות, איכות וסוג החומר ממנו עשויה הטבעת ומקוריות העיצוב שלה. אל דאגה, ניתן למצוא טבעות בכל תקציב שאתם רק יכולים לחשוב עליו, אלו נפלאות הקניות און ליין.

לוחות זמנים 

גם הסעיף הזה יכול לסייע למקד את החיפוש, לוחות זמנים לקבלת הטבעות. באם נערכתם והתחלתם את החיפוש מספיק זמן מראש, אין סיבה לדאגה, גם אם מדובר בעיצוב אישי חדש לגמרא שבניתם ביחד עם המצבת, ולא משהו שיש לה תבנית עבורו, היא תוכל לעמוד בלוחות הזמנים אם יש לה זמן הכנה מספיק. במידה ובאמת נזכרתם ברגע האחרון חשוב שתוודאו, כי אכן החנות או המעצב או האתר שדרכו החלטתם לרכוש מסוגל לעבוד בלוחות הזמנים הקצרים שלכם, שלא יווצר מצב, חס וחלילה שאתם בלי טבעות, וכבר בדרך לחופה…

בחירת טבעות נישואין הוא אחד מהשלבים המרגשים בזמן ההכנות לקראת האירוע הגדול שלכם, חשוב להשקיע את המחשבה המתאימה, לבחור מה שבאמת רוצים, שיהיה המון המון מזל טוב! 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה