המדריך לחופשה משפחתית באיטליה

המדריך לחופשה משפחתית באיטליה

איטליה מתאימה מאוד לחופשה משפחתית. כל אזור במדינה מציע משהו ייחודי ומרגש משלו. בין אם זה הנוף הקסום של אמאלפי (Amalfi) או העושר התרבותי וההיסטוריה העתיקה שמאפיין את רומא היפה. תמיד יהיה משהו שישמח את אחד מבני המשפחה.

כדי לממש את חלום החופשה המשפחתית שלכם, כנסו לאחד האתרים המציעים חופשה חווייתית ומיוחדת באיטליה. כאן תוכלו להזמין אירוח באחת מאותן וילות באיטליה שממוקמות בפינות הכי קסומות במדינה, כמו לדוגמה, הוילות באגם גרדא או הווילות בסיציליה ובאומבריה. חופשה שכזו תאפשר לכם לפגוש את איטליה האמתית, ולא רק את זו שמיועדת לתיירים,

האירוח האיטלקי יוצא הדופן מתאים למשפחה עם ילדים וכולל, מלבד בתי נופש ובתי מלון, גם צימרים ובתי חווה בכפרים איטלקיים עתיקים, או דירות מרוהטות ברומא. למעשה, כמעט בכול מקום שבו תבקשו לבלות באיטליה, תוכלו למצוא הסדרי אירוח נוחים ונעימים.

דוגמה לחופשה באגם קסום

כדי לנפוש בכיף באזור אגם גרדא עם ילדים – תוכלו להזמין לעצמכם ווילה, דירה או צימר, ולחוות חוויה משפחתית נהדרת בטעם איטלקי אמתי.

האזור של אגם גרדא מציע נוף מפתיע שמשלב את הים תיכוני עם האלפיני. האגם מוקף בכפרים עתיקים עם סמטאות יפהפיות, הרים המזמינים לגלישה בחורף, מסלולי אופניים המטפסים מעלה, מעלה ומאפשרים לכם לראות את הנוף המדהים של האגם והספינות המשייטות בו. וכמובן גם כל אפשרויות הבילוי:

  • פעילויות אתגריות
  • הרפתקאות ג׳ונגל
  • מתקני שעשועים (ב-גארדהלנד)
  • פארק ספארי
  • סרטים
  • מסעדות

איטליה שם נרדף לאומנות

אנחנו רגילים לחשוב שהאומנות מוגבלת למוזיאונים ולגלריות. אבל היופי של איטליה נעוץ בכך שהיא מראה לילדים שהאומנות יכולה להיות בכול מקום. אתם לא צריכים לגרור את הילדים שלכם דרך החדרים האינסופיים של המוזיאונים המפורסמים ביותר של איטליה, כדי שיוכלו לחוות אומנות. פשוט הסתובבו איתם והם כבר יבואו במגע עם אומנות בכול צעד. דוגמאות:

  • שימו לב לבתים היסטוריים ולבתים עם חזית מקושטת ויצירתית. בתים שכאלה נמצאים בכול מקום, במרכזים ההיסטוריים בכפרים, בערים הקטנות ובערים הגדולות.
  • היכנסו לתוך כנסיות אינטימיות וקטנות עם קירות מכוסים בפסיפסים ועם תקרות עם ציורי דמויות של קדושים בגודל טבעי.
  • שוטטו בחנויות העתיקות הרבות או בשווקים המוכרים ציורים בני מאות שנים בפרוטות.
  • השתתפו בסדנאות יצירתיות לילדים המאורגנות באופן קבוע על ידי מוזיאונים וגלריות באיטליה.

איטליה ארץ היופי הטבעי

מההרים הזקופים ועד לים הנוצץ, מהאגמים המדהימים ועד להרי הגעש הציוריים, מהיערות הסבוכים ועד לגבעות המתגלגלות – איטליה מציעה מגוון רחב של יופי טבעי.

תוכלו לצאת לטיול בוקר עם הילדים במעלה גבעה מכוסה במטעי זיתים בני מאות בשנים, ואת אחר הצהריים לבלות בכייף בחוף הים או על גדות האגם. תוכלו לצפות בנופים ימיים מדהימים אם תצאו לשיט במעבורת כדי לסייר באי הקרוב בו חיים עשרות סוגים של ציפורים.

איטליה מציעה מאות אתרי קמפינג, מסלולי הליכה, חופים ושירותים אחרים, כך שאף פעם לא תהיו רחוקים מאיזו הזדמנות ליהנות מהטבע היפה של איטליה. הנה כמה רעיונות שתוכלו לקחת בחשבון:

  • צאו לאחד מאתרי הטבע הפראי הנמצאים בכול רחבי איטליה. שם תוכלו לראות את החי והצומח המקומיים, ואפילו להצטרף לטיולים מודרכים קבועים, או לפעילויות אחרות.
  • הצטרפו למסע עם לאמות ואלפקות שעובר דרך יערות. חוות כמו מאסו עדן (Maso Eden) במחוז טרנטינו (Trentino), מגדלות עדרים של חיות אקזוטיות אלה, וכדאי להכיר אותן.
  • צאו לסיור באחד האגמים הקטנים באיטליה כמו אגם טנו (Tenno) גם הוא במחוז טרנטינו. או לאחד האגמים הפחות מתויירים, ועדיין מדהימים כמו אגם איסאו (Iseo) במחוז לומברדיה (Lombardy).
  • נצלו את ההזדמנות להכיר את המערכות האקולוגיות הטבעיות של איטליה, כמו הדלתה של הנהר המפורסם, נהר פו (Po), שבו חיים יותר מ-370 סוגים של ציפורים, וביניהם גם הפלמינגו הוורוד, האגדי.

היכרות עם הטבע המגוון של איטליה כשאתם מטיילים עם הילדים, היא דרך מצוינת לחופשה שהיא גם מרגיעה וגם פעילה. אחד התענוגות הגדולים בחיים זה לראות את הילדים הולכים בשבילים, מתרוצצים על פני שטחים ירוקים, מתקרבים לבעלי חיים מקומיים, מתבוננים בציפורים בסביבתם הטבעית, לומדים את שמותיהם של עשרות עצים וצמחים, ולבסוף נרדמים בלילה בשמחה ובמהירות, לאחר שהוציאו כל כך הרבה אנרגיה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה