הכנה לצו ראשון – כל מה שצריך לדעת

הכנה לצו ראשון – כל מה שצריך לדעת

אז מה תהיה השפעתכם על עתידכם? זה קורה כבר בשלב בו אתם מגיעים אל מבחני צו ראשון שיקבעו את נתוני האיכות שלכם. כאמור, במהלך אותו צו ראשון ייקבעו כל הנתונים שיקבעו את עתידכם. שואלים מהם הנתונים שעליהם מדובר? אם כן, מבין כל המבדקים מדובר גם על ציון הקב"א, ציון דפ"ר שלהם השפעה מכרעת ביותר על שירותכם הצבאי. במסגרת הכנה לצו ראשון, הנה כמה דברים שחשוב לעשות כדי להשיג את אותם נתוני איכות שלהם אתם שואפים. נתונים אלו למעשה יאפשרו לכם לשרת בדיוק היכן שצריך ואף יאתגרו אתכם לאורך כל שירותכם הצבאי.

מבחני צו ראשון אכן יכולים להשיג עבורכם בדיוק את מה שאתם שואפים אליו, תפקידים איכותיים ויוקרתיים בצה"ל. כאמור, כל אחד שמלאו לו 17 שנים יקבל את אותו צו זימון חובה. עם הצו הזה מגיעים ללשכת הגיוס הקרובה ביותר למקום המגורים וכך עומדים לפני סדרת מבחנים ובדיקות. במסגרת זו כפי שכבר צוין, תעברו מבחנים אשר יקבעו נתונים כאלה ואחרים ובין היתר גם את הפרופיל הרפואי שלכם. הציונים המספריים הם למעשה אלו אשר יבטאו את הפוטנציאל ואת היכולת שלכם לתרום לצה"ל על הצד הטוב והמאתגר ביותר.

הציונים של מבחני צו ראשון עוזרים לכם להגיע רחוק

מבחני צו ראשון קובעים ציוני קב"א ודפ"ר – לפני שאתם ניגשים ומחפשים גוף שיסייע לכם לבצע הכנה לצו ראשון, בואו ונדבר על חשיבות מבחני צו ראשון והשלכתם על חייכם האישיים. ציונים כמו קב"א ודפ"ר ישפיעו בצורה מכרעת ביותר על שיבוצכם לתפקידים צבאיים ואף יספקו לכם בדיוק את מה שתמיד חלמתם לעשות בצבא. מבחן הקב"א למעשה מציין את קבוצת האיכות אליה אתם משתייכים והוא מחושב לצד ציון הדפ"ר המהווה חלק גדול ממנו. כאמור, ציון קב"א כולל גם אותו בתוכו. על סמך אותם ציונים תועברו למיונים ויוצגו לכם תפקידים המתאימים לכם ושאותם תוכלו לבצע במהלך השירות. מכאן, ניתן להבין כי מבחנים אלו הינם מבחנים קריטיים ביותר ולכן קיימת חשיבות עצומה להתכונן להם. שואלים איך מתכוננים לאותם מבחני צו ראשון? פשוט מאוד, עושים הכנה לצו ראשון אצל אנשים שיודעים וערוכים לספק לכם את הנכון ביותר שלב אחד לפני המבחן האמיתי.

הכנה לצו ראשון שלב אחר שלב

לפני מעמד צו ראשון, הכנה לצו ראשון הינה הכרחית למדי, בחלק הזה נדבר על הדרכים הנכונות ביותר לעשות את זה נכון ופרקטי עבורכם. אז קודם כל, חשוב לגוון ולקחת כמה וכמה ערכות הכנה אונליין או בכיתה- מטרתן של אלו לספק לכם את אותה הכנה לצו ראשון שבסופה תקבלו את הציון הנכון ביותר לתפקיד הנחשק. במסגרת זו וכלו להכין את עצמכם למבחנים שצוינו כאן בצורה ממוקדת ונכונה לרבות פגישה עם מאבחנים מהתחום או אפילו פסיכולוג שיוכל להכין אתכם לראיון האישי על הצד הטוב ביותר.

במסגרת הכנה לצו ראשון קודם כל ידברו אתכם על אימות נתונים, ראיון מול מאבחנת פסיכוטכנית שתפקידה לגבות את כל המידע החשוב אודותיכם. קצת לפני מבחני צו ראשון, תיבחן העברית שלכם, השכלתכם, רמת העברית שלכם וכל זה יקרה באמצעות קריאה כתיבה ואפילו הבעתכם בשיחה רגילה אל מול המאבחן. לצורך העניין בערכת הכנה לצו ראשון תוכלו למצוא גם את המרכיב הנ"ל. בשלב הבא יגיע מבחן הדפ"ר המכיל מבחני סימולציה וכמובן ראיון אישי  ביותר. הבדיקה הרפואית היא זו שתסגור את מעגל הביקור שלכם בלשכה.

עומדים לפני גיוס? זכרו את חשיבות הכנה לצו ראשון וזכרו, זה קורה רק פעם אחת בחיים!

צילום: stock.adobe.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה