הכל אודות החשיבות של תחזוקת מערכות ביוב ואינסטלציה

הכל אודות החשיבות של תחזוקת מערכות ביוב ואינסטלציה

ריח רע, מים עומדים, רטיבות בקירות, קירות נפוחים, צינורות דולפים ועוד – כולם תוצאה של הזנחת מערכות שונות של אינסטלציה וביוב שחשוב לתחזק ולבצע בהן תיקונים, כמו גם החלפה מידי כמה שנים.

אבל אילו בעיות עלולות להתרחש במערכות אינסטלציה? מדוע חשוב לתחזק וכיצד פותרים אותן? כל המידע בהמשך.

אם אתם מתגוררים בבניין ישן או בבית עתיק, חשוב שתדעו כי ככל שהשנים יעברו, כך יצופו (תרתי משמע), יותר ויותר בעיות הקשורות למערכות אינסטלציה וביוב. אבל אילו תקלות יכולות להתרחש במערכות אלה? הנה כמה מהן:

דליפות – דליפות ממערכות ביוב ואינסטלציה כמו גם מכלים סניטריים, יכולות להתרחש במידה ומדובר במערכות ישנות שלא תוחזקו. דליפות יכולות לקרות גם מצינורות חלודים או תקולים, ברזים ישנים ומכל מערכת שדורשת תיקון.

סתימה – סתימה בשירותים, בכיור, במטבח ובשלל חלקים בבית, יכולה גם היא להתרחש עקב ביוב סתום. כאשר המים עולים מעלה או לא יורדים באסלה ובכיור: חשוב לזהות את מקור הסתימה ולהקנות לה פתרון מידי.

פיצוץ – פיצוצים בצינורות גם הם יכולים להתרחש מפעם לפעם וזאת בשל עומס על מערכות המים במבנה. בשל כך חשוב לבחור אנשי מקצוע והם אינסטלטורים או קבלני אינסטלציה שיכולים לפתור את הבעיה ולטפל בפיצוצי צנרת.

הצפות – במידה וישנן הצפות ברחוב או במבנה, יש לבדוק את מערכות המים על ידי אנשי המקצוע המומחים ואף לבחור בשירות ביובית שנועד לפתוח סתימות במערכות הביוב, לשאוב את הלכלוך שהצטבר המערכת, לנקות אותו והכל על ידי משאית ביובית מיוחדת שמחוברת אל צינור יניקה וניקוי ייחודי.

השבתה – אם אין מים בברזים ולא מדובר על חשבון מים שלא שולם, יש לבדוק מדוע המים לא מגיעים אליכם ולעשות זאת על ידי אנשי המקצוע המומחים בטיפול במערכות מים.

מה צריך לדעת על שירותי ביובית

אם יש לכם הצפות, סתימות בביוב ובעיות במערכות המים, חשוב שתדעו כי שירותי ביובית הם כאלה שיכולים לסייע לכם רבות. אנשי המקצוע המומחים בתחום יוכלו לזהות את מקור הסתימה או ההצפה, להגיע עם משאית ביובית למקום ובאמצעות פעולת שאיבה ויניקה יסייעו לפתוח את הסתימה ולתחזק את מערכות האינסטלציה.

חשיבותה של תחזוקת מערכות הביוב והאינסטלציה במבנה, הינה במעלה ראשונה שכן הזנחה תוביל לצינורות חלודים, פיצוצים ושאר בעיות שיעלו כסף רב בעתיד, ולכן יש לפעול כבר עכשיו!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה