היתרונות של קאניס נייצ'ר כמזון לכלבים

היתרונות של קאניס נייצ'ר כמזון לכלבים

לא פעם עולה הסוגיה האם אוכל לכלבים יבש טוב יותר מאוכל לכלבים רטוב? האם כדאי להאכיל את הכלב במזון שבושל בבית או להתמיד במזון לכלבים בלבד? שלו שאלות שעולות בקרב בעלי כלבים רבים שרוצים את הטוב ביותר לכלבם אך לא יודעים מה הכי כדאי. תזונה נכונה עבור הכלב היא אחד המרכיבים החשובים ביותר על מנת לשמור על התפתחות תקינה ובריאה של הכלב. במאמר זה אנחנו נבחן את הסוגים השונים ויתרונותיהם של המזונות השונים, ונערוך השוואה בין המזונות היבשים של החברות המובילות כמו גו ונייצ'רס פרוטקשן ובין קאניס נייצ'ר מזון לכלבים.

נתחיל מכמה נתונים "יבשים" ורטובים, ההבדל אחד המרכיבים הבולטים שמבדיל בין מזון רטוב ויבש לכלבים הוא אחוזי תכולת המים במזון. ביבשים התכולה בסביבות 8% והרטובים מגיעים גם ל 75%. נתון נוסף שחשוב לדעת הוא שבמזון יבש הערך הקלורי גבוה בהרבה מהמזון הרטוב, בממוצע 100 גר' מזון יבש מכיל כמעט 370 קלוריות ואילו אותה הכמות של מזון רטוב תכיל 100 קלוריות. על מנת לספק לכלבים את הכמות הנדרשת להם לצריכת האנרגיה מדובר בכמעט שליש ממה שהכלב זקוק במהלך היום ולכן אם אתם תאכילו את הכלב רק במזון רטוב יהיה עליכם להאכיל אותו 3-4 פעמים ביום על מנת שהוא יקבל מספיק חומרים מזינים לגופו. למשל מזון רטוב של קאניס נייצ'ר מזון לכלבים מכיל ערכים תזונתיים גבוהים, בעל ריח שמעודד את הכלב לאכול ומעורר את חוש טעמו של הכלב ומקל במצבים של קשיי לעיסה. האם נכון להאכיל את הכלב רק במזון רטוב?

יתרונות למזון יבש לכלבים

מזון יבש מחזיק לאורך זמן בקערה של הכלב, אתם יכולים בצורה בטוחה לשים לו את המזון בבוקר לפני שאתם יוצאים לעבודה ולאורך היום הכלב יוכל לאכול לפי הזמנים שלו. אוכל יבש של גו, נייצ'רס פרוטקשן ועוד רבים אחרים, אינו מתקלקל בקלות כך שלא נשקפת כל סכנה לכלב ויתרון נוסף הוא שלמזון היבש גם אין ריח חזק כך שהריח לא מתפשט בכל הבית.

יתרונות למזון רטוב לכלבים

מזון רטוב לכלבים מכיל ערכים תזונתיים גבוהים שיכולים לספק לכלב את כל האנרגיה שהוא זקוק לה. למשל קאניס נייצ'ר מזון לכלבים מבושל בטמפרטורות נמוכות על מנת לשמור על הערכים התזונתיים הטבעיים של המרכיבים השונים במזון כמו הבשר, העוף, הירקות והפירות. יתרון נוסף שיצרנית המזון מקפידה ביותר זה לא להוסיף חומרים משמרים מלאכותיים ולא להוסיף חומרי טעם וריח כך שהכלב נהנה ממזון בריא ואיכותי ללא תוספים מיותרים. עם מזון רטוב של חברת קאניס נייצ'ר כלבכם נהנה מ 70% בשר, 30% ירקות ופירות ו 0% של חומרים לא נחוצים.

רוצים לדעת איך לשלב בין המזון הרטוב והיבש לכלבכם? אנחנו בחיות ברמה מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונשמח לייעץ לכם על שילובי מזון בהתאם לסוג כלבכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה