היתרונות של פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים

היתרונות של פרסום ממומן בגוגל לבעלי עסקים

שיווק באינטרנט לעסקים הוא עולם רחב, המכיל מגוון שיטות וכלים שמטרתם היא הזרמת לקוחות חדשים לעסק, הגדלת חשיפה ללידים איכותיים ולקהלי יעד רלוונטיים, הגדלת המודעות לעסק ולשירותיו ותכל'ס, הרחבת הפעילות העסקית.

כשמטרת העסק היא בראש ובראשונה להכניס כסף לבעליו בדרך המהירה ביותר, פרסום ממומן בגוגל חייב לעמוד על הפרק.

למי זה מתאים?

  • עסקים חדשים, שמעוניינים ליצור נוכחות במנוע החיפוש של גוגל ולבלוט מעל המתחרים באמצעות הופעה בראש תוצאות החיפוש של גוגל.
  • עסקים, שמעוניינים לקדם מבצע או אירוע תלוי עונה, התחום בזמן מוגבל.
  • אתרי אינטרנט שטרם קודמו באופן אורגני למקומות הגבוהים בגוגל ומעוניינים להביא תנועה לאתר ולידים חמים בהקדם.

איך פועל פרסום ממומן בגוגל?

מחיר המודעות הממומנות נקבע בהתאם למספר המתחרים הקיימים למילות החיפוש ולמחירים אותם הם מציעים עבור המודעות הללו. הבנתם נכון, השיטה דומה למכרז, ופרט להצעות שמתקבלות, האלגוריתם של גוגל מחשב פרמטרים נוספים כמו איכות המודעה, איכות דף הנחיתה אליו המודעה מפנה את הגולש, הביצועים הקודמים של המודעות בחשבון ועוד, ובהתאם לכל הקריטריונים הללו נקבע דירוג המודעה.

פרסום ממומן בגוגל נחשב למשתלם במיוחד ונמנה בין שיטות הפרסום בעלות התשואה הגבוהה ביותר למפרסמים, מאחר והתשלום נעשה עבור הקלקה ולא עבור חשיפה. כלומר, המפרסם משלם רק כאשר גולש הקליק על המודעה שפרסם ונכנס אל דף הנחיתה, ומכאן שמה השני של השיטה, PPC- Pay Per Click. התשלום מתבצע מראש, כאשר המפרסם רוכש בנק של הקלקות בהתאם לתקציב מוגדר מראש, וכך הוא מקבל שליטה מלאה על גובה ההוצאה שהוא מוכן להשקיע בכל מודעה.

יתרונות השיטה

לפרסום ממומן בגוגל מגוון יתרונות, שחלקם כבר צויינו קודם, ביניהם התשואה הגבוהה והמיידיות. בואו נדייק ונפרט:

  1. מיידיות – מרימים מודעה ומפנים לקוחות פוטנציאליים אל האתר או אל דף הנחיתה תוך מספר שעות.
  2. גמישות בבחירת ביטויים – בקידום הממומן ניתן לבחור ביטויים "יצירתיים", שאינם מתאימים לקידום האורגני, במיוחד עבור העוסקים בתחום נישתי שאין לו ביקוש רב בגוגל וכתוצאה מכך מתקשים לקדם באופן אורגני.
  3. גמישות בבחירת דף נחיתה ונוסח המודעה- ניתן להפנות גולשים לאתר או לדפי נחיתה שיווקיים שמטרתם מכירה או הנעה לפעולה. אין הכרח בדפי נחיתה עמוסים בתוכן איכותי וביטויי מפתח.
  4. גמישות בעיתוי הופעת המודעה- ניתן להגדיר את זמני הפרסום בהתאם לשעות ולימים הרצויים על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר. בנוסף, ניתן לשנות או להסיר את המודעה בכל עת.
  5. סיכון נמוך- אין התחייבות ארוכת טווח לגוגל, וניתן להפסיק את הקידום בכל עת. כמו כן, גובה ההשקעה נקבע מראש, ותמיד ניתן להגדילו בהתאם להצלחת הקמפיין.
  6. התחקות אחר קהלי יעד- השיטה מאפשרת פרסום ממוקד לקהלי היעד של העסק מסייע בהתאמת אסטרטגיה שיווקית אפקטיבית ומוצלחת ולהצלחת הקמפיין.
  7. אופטימיזציה- ניתן לעקוב אחר ביצועי המודעות, לשנות ולשפר אותן לצורך מקסום תוצאות הקמפיין וניצול התקציב בצורה מיטבית.

קמפיין טוב מתחיל בתמהיל שיווק נכון

כל קמפיין פרסום מתחיל בזיהוי צורכי העסק. ייתכן שתמהיל השיווק שלכם כולל מספר שיטות שיווק, אך לצורך קידום במנוע החיפוש במודעות ממומנות חשוב להכיר את הזירה הדיגיטלית ואת כלל השוק בו אתם מתחרים ולהימנע מטעיות קלאסיות שבעלי עסקים עושים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה