הזמנת ציוד לבעלי חיים בחדרה

הזמנת ציוד לבעלי חיים בחדרה

בשעה טובה שילבתם בן משפחה חדש – כלב, חתול, דגם, מכרסם או ציפור ועכשיו אתם רוצים לדאוג עבורו לאספקה שוטפת של ציוד מזון, היגיינה ואפילו משחקים.

כאן נכנסת לתמונה חנות המוכרת ציוד לבעלי חיים כאשר כיום חנויות רבות מציעות אפשרות לבצע רכישה פרונטאלית בסניף הקרוב לביתכם בחדרה או להזמין את כל המוצרים אונליין ולקבל אותם עד פתח הבית.

בתקופת הקורונה המאתגרת עלתה למודעות הרכישה המקוונת המהווה אלטרנטיבה נוחה במקרה של סגר או מגבלות תנועה ויכולה לחסוך לכם גם זמן בכל הנוגע להגעה פיזית לחנות מבלי להתפשר על איכות ושירות.

מה כדאי להזמין לבעל החיים שלכם וכיצד לבצע הזמנה נבונה? כל הדברים שחשוב לדעת.

הזמנת מזון לבעלי חיים – שימו לב לפרטים הקטנים

נתחיל ברשימת ציוד. גבשו לעצמכם מעין צ'ק ליסט של הפריטים שתרצו שיהיה בבית ומותאמים לחיית המחמד שלכם. נתחיל ממוצרי מזון: אלה מוצעים במגוון סוגים כאשר ישנה אפשרות לבחור על פי גיל, גזע, צרכים ייחודיים. לדוגמא על רקע בריאותי של חיית המחמד במידה והיא סובלת למשל מבעיות במערכת העיכול או מאובדן שיניים.

כמו כן, ישנה חלוקה למזון רטוב למזון יבש כאשר אוכל יבש נשמר לאורך זמן ונחשב זול יותר מאוכל רטוב המגיע במתכונת של שימורים ומתאים כשרוצים לפנק את בעל החיים שלנו או כשיש סיטואציה בריאותית המחייבת מזון קל לעיכול או כזה שמתאים במקרה של בעיות חניכיים ושיניים.

בתהליך הקנייה נרצה להתייחס גם לרשימת הרכיבים המופיעה על גבי האריזה על מנת לוודא שמדובר ברכיבים שמתאימים לחיית המחמד שלנו לפי שלב בחיים או במידה וישנה רגישות לאחד הרכיבים.

כאשר מזמינים מזון לבעלי חיים דרך חנות חיות בחדרה אונליין אפשר להיעזר במנוע החיפוש ולבצע סינון על פי הקריטריונים השונים כמו מותג, גיל, משקל כדי לקבל הצעות קונקרטיות. יש חשיבות לאוכל לפי גיל. למשל, אוכל לגורים מכיל רכיבים תזונתיים התומכים בגדילתם הקוגניטיבית והפיזיולוגית ואוכל לכלבים בוגרים מבוסס על רכיבים שמסייעים בשמירה על התפקוד והמשקל.
לעיתים ניתן לחסוך כסף בהזמנת חבילות חיסכון גדולות כשמזמינים אוכל יבש ואפשר גם להזמין חטיפים אם הכלב עובר תהליך אילוף או כשרוצים לפנק את חיית המחמד.

ציוד חשוב לבעלי חיים

מוצרים נוספים שניתן להזמין באותה שיטה בה אנחנו מזמינים כיום קניות מהסופרמרקט הם: מוצרי טיפוח לשמירה על פרוות ושיער חיית המחמד, תכשירים נוגדי קרציות ואביזרים נלווים כמו למשל, לסירוק הפרווה.
שימו לב שיש ברשותכם גם פתרונות מנוחה ורביצה כמו מיטה ומזרן נוח ואטום נגד מים שניתן לנקות בקלות. במידה ואימצתם חתול חשוב להשקיע בבחירת המילוי לארגז החול כאשר יש חול עם רכיבים מיוחדים לנטרול ריחות ופורמולות שמותירות פחות עקבות וכאלה שכם ניתן לרוקן בקלות בשירותים. אפשר לקבל באתר פירוט על כל מוצר ולהחליט בהתבסס על התיאור והמחיר באיזה מוצר לבחור מתוך המלאי הקיים.

לרוב נרצה להזמין גם צעצועים ומשחקים לחיית המחמד כמו נשכנים וכדורים למיניהם, רצועה מתכוננת או חזקה בהתאם למשקל הכלב וגודלו להליכה נוחה בחוץ בהתאמה אישית. מומלץ להתייעץ עם הוטרינר אילו עוד פריטים כדאי להזמין בין אם מדובר בויטמינים או תוספים למיניהם.

בוחרים לקנות באתר של רשת מובילה

בבחירת אתר כדאי לבחור אתר המתמחה בציוד לבעלי חיים של רשת מובילה בפריסה ארצית, כך שתהיו שקטים ורגועים בנוגע למקום ממנו אתם מזמינים ותהיה לכם אופציה לרכישה פרונטאלית. שימו לב לתנאי משלוח, הטבות ומבצעים וכן לייעוץ טלפוני ואפילו במסגרת צ'אט אונליין במידה ויש לכם שאלות בנוגע לתהליך ההזמנה או להתאמת מוצרים על פי צרכים ספציפיים. בדקו תוך כמה זמן מגיע המשלוח והיערכו מראש לאספקת מזון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה