ההמלצות שלנו לחופש הגדול – אטרקציות לילדים בחיפה

ההמלצות שלנו לחופש הגדול – אטרקציות לילדים בחיפה

החופש הגדול מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן האידיאלי לחפש פעילויות לכל המשפחה. מקומות בילוי במגוון סגנונות שהילדים ייהנו מזמן איכות עם ההורים בחוץ ובפנים. חיפה מהווה עיר נהדרת לחופש משפחתי עם שלל הפתעות וריגושים, פארקים, מוזיאונים, מרכזי קניות מצוידים בבתי קולנוע חדישים ועוד. אספנו עבורכם מספר רעיונות לבילויים מומלצים לחופשה בעונה החמה.

שעשועים מדעיים

מוזיאון המדע חיפה, מדעטק, ייקח אתכם להרפתקה מסקרנת שמפעילה את כל החושים. המוזיאון רחב הידיים כולל חללים מיוחדים מצוידים במיצגים אינטראקטיביים ושלל תערוכות המתארות תופעות מדעיות, מדענים מפורסמים וכדומה והכל "בגובה העיניים" בדרכים מיוחדות לגילוי. כך למשל, תערוכה שעוסקת באנרגיה ירוקה, תערוכת אסטרונומיה, תערוכה שמתארת את הקשר בין מדע לקסמים, תערוכה המוקדשת ללאונרדו דה וינצ'י, תחנות המציגות עקרונות כימיים  ותערוכת תעופה, תעתועי ראייה ואשליות אופטיות. בקיץ ייהנו המבקרים מתערוכה חווייתית בשם "דיגיטלי" המשלבת בין אמנות, מדיה וטכנולוגיה כמו למשל, סלפי אישי בגודל 5 מטרים ותחפושות שמנסות לבלבל את המחשב.
היכן: שמריהו לוין פינת בלפור 25, חיפה.

בורחים מהחום

טרנד חדרי הבריחה הגיע גם לחיפה ואתם מוזמנים לקחת חלק במסע המסעיר בעקבות פענוח תעלומות ופיצוח אתגרים. חדרי הבריחה מעוררים את החשיבה היצירתית, חשיבה "מחוץ לקופסא" יחד עם הרבה אקשן ואדרנלין. בעיר תמצאו את מתחם FamilyLand Group, שכולל חדרי בריחה משפחתיים בין אם הילדים הופכים לשוטרים שיוצאים בעקבות גנבים או בריחה מחדר של קוסמים. במתחם גם לייזר טאג פלאנט, משחק לוחמה דינאמי עתיר אפקטים ומכשולים ייחודיים ואת האי המשפחתי המשלב בין אתגרים למציאות מדומה.
היכן: יעקב מושלי 6, חיפה.

שמח בגן החיות

מפגש מרתק עם בעלי חיים מחכה לכם בגן החיות הלימודי בחיפה בו ממוקם אוסף זוחלים עצום, פינת ליטוף, תצוגת דורסים, כלוב למורים ועוד שלל בעלי חיים והכל באווירה פסטורלית להפליא. בגן החיות בחיפה תמצאו גם דובים, אריות, טווסים, ברווזים. הגן כולל גם את הגן הבוטני הקסום בו שלל מינים של צמחים וכן את המוזיאון הפרה היסטורי שמתאר את החיים בתקופה הקדומה.
היכן: התשבי 124, חיפה.

חיפה מלמעלה

פעילות אהובה על משפחות המשלבת בין טיול לנופים הוא עלייה ברכבל מעל חיפה. הרכבל מרחף מעל העיר כך שתוכלו לצפות ממעוף הציפור בטיילת בת גלים היפהפה ובמורדות הכרמל המתפרצים. ניתן לעלות מסטלה מריס או מבת גלים, תלוי בכם. בתחנה העליונה מחכות לכם מספר אטרקציות מקומיות כמו ביקור במערת אליהו ובתחנה התחתונה תוכלו ליהנות ממבט אל עבר החופים היפים של העיר.
היכן: טיילת בת גלים או סטלה מריס.

יולי לוהט בסינמול

בסינמול חיפה מתכננים לכם הרבה מאוד אירועים לקיץ הקרוב בחיפה. חודש יולי לדוגמא גדוש הופעות אורח בכיכובם של הכוכבים הגדולים של ממלכת הילדים. מדי יום שני בשעה 17:30 יתארחו במרכז הקניות המושקע אומנים ידועים, ביניהם מיכל הקטנה, רינת גבאי, מיקי, שי ורועי ורוי בוי. בנוסף, תיהנו מאולמות הקולנוע בקניון של יס פלאנט עם הלהיטים הקולנועיים המתאימים גם לילדים וכן ממגוון חנויות ומשחקיות כמו משחקיית הפעלטון, גימבורי ענק לילדים עם בריכות כדורים ומתקני שעשועים מיוחדים, משחקיית pgame ארקייד גדול עם מעל 40 מכונות של משחקי וידאו. ניתן להשיק את הבילוי באחד מבתי הקפה האופנתיים ולקנח בארוחת צהריים או ערב במתחם ההסעדה הגדוש מסעדות במגוון סגנונות גסטרונומיים. מקום ממוזג ואלטרנטיבה מצוינת להימלט מהחום והלחות של הקיץ הישראלי.

אז למה אתם מחכים? החופש הגדול הזה אתם נהנים בחיפה היפה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה