ההבדלים בין ספה מעור לדמוי עור

ההבדלים בין ספה מעור לדמוי עור

הסלון שלנו הוא לב ליבו של הבית, בו אנחנו מארחים, יושבים עם המשפחה לצפות בטלוויזיה, משחקים עם הילדים, סתם יושבים לקשקש ואפילו תופסים נמנום קל.

הסלון הוא המקום הכי גדול ומרכזי שבו אנו מבלים את רוב הזמן שאנחנו נמצאים בבית, הכול קורה שם והכול מתנקז אליו. הרהיט החשוב והמרכזי בחדר מגורים זה הינו מערכת הישיבה לכן חשוב לרכוש סלון שיהיה נוח ואיכותי אשר יחזיק לאורך שנים, שיתאים לנו מבחינה עיצובית לבית, לכן גם היופי משחק כאן תפקיד.

למשפחות עם ילדים קטנים, סלון מעור הוא הפתרון האידיאלי עבורם, לא ניתן להכתים אותו והוא מתנקה בקלות, גם למי שמחזיק חיות, נשירת שיערות לא תיתפס על הספה.

אז החלטתם ללכת על סלון מעור, ניגשתם לחנויות ונתקלתם בסוגי סלונים מדמוי עור ולא ממש הצלחתם להבין את ההבדלים בין עור לדמוי עור והמחיר פיתה אתכם עוד יותר וכמעט סגרתם עסקה עם סלון דמוי עור אלא שאז עצרתם לרגע לחשוב באמת האם זו עסקה נכונה?

אין ספק שבזכות הטכנולוגיה המתקדמת של היום בעולם הריהוט ובכלל, ניתן לייצר מערכות ישיבה אשר דומות לחלוטין אך שונות בפרמטרים מסוימים אך חשובים.

חומר הגלם ממנו עשוי סלון מעור אינו דומה בחומר הגלם של סלון דמוי עור, ברגע שתתיישבו על סלון מעור אמיתי כבר תבינו לבד את ההבדל, סלון מעור אמיתי נוח יותר, הספוג איכותי יותר, חווית הישיבה באופן כללי שונה לחלוטין.

עור אמיתי נעים יותר למגע ופחות רגיש לטמפרטורת החדר לעומת סלון דמוי עור, קל יותר לנקות אותו והוא עמיד יותר מכל סלון דמוי עור אחר. סלונים מעור אמיתי בעלי יכולת איטום טובה יותר מסלון דמוי עור ומונעים ריחות לא נעימים. מבחינת עמידות, אין ספק כי סלון מעור עמיד יותר לאורך זמן. בסלון עור ניתן להבחין בחוזק הצבע והחיבור שלו לעומת סלון דמוי עור.

פרמטר חשוב נוסף שיש לשים אליו לב הוא הגמורים, בטרם הרכישה, וודאו כי מערכת הישיבה איכותית ומיוצרת מחומרים איכותיים ביותר.

אין ספק שגם המחיר משפיע על כל תהליך ההחלטות, מחירי סלונים דמוי עור נמוכים משמעותית ממחירם של סלונים מעור אמיתי, למידע נוסף היכנסו:

https://www.vdivani.co.il/category/מערכות-ישיבה-דמוי-עור

אז אם אתם מחפשים ריהוט איכותי לטווח ארוך סלון מעור זה הפתרון עבורכם, אז כן הוא עולה משמעותית יותר, אך אם אתם רוצים סלון איכותי שישרת אתכם שנים רבות מומלץ ללכת על בטוח כי על איכות משלמים.

צילום: פיקסלס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה