הגדלת מכירות באינטרנט

הגדלת מכירות באינטרנט

"העולם הוא ספר שבו בכל צעד אנו פותחים דף" (~ אלפונס דה למרטין) אם האמרה הזאת היתה נאמרת היום ולא בתחילת המאה ה – 19 הכוונה היתה לדפי האינטרנט, כי שם בהחלט בכל צעד נפתח דף לעולמות רחבים ומגוונים. גם עסקים מבינים את הפוטנציאל ומבקשים להתרחב אל קהלי יעד חדשים, ליהנות ממשמעויות ויתרונות הכפר הגלובלי המקוון. מדובר על מהלך חיובי וחיוני לעסקים יצרניים שמבינים כי העולם הוא גדול ופתוח והלקוחות שלהם יכולים להימצא בכל פינה על גבי הגלובוס.

הדרך הנכונה להיפתח אל העולם היא באמצעות בניית אתר מכירות, אתר יפה, מושך מחד אך גם שבנוי בצורה מיטבית לצורך המרה. כאשר עסק מבקש לבנות חנות מקוונת, מומלץ לא לא לעשות זאת לבדו אלא לאתר חברה מקצועית שתספק לו את השירות.

בחירת החברה המתאימה לפרויקט אינה דבר של מה בכך, חשוב שמבין שפע בוני האתרים הקיים יבחרו אלה שממש יודעים את העבודה. כי אולי יש היודעים לעצב אתר בצורה יפה או לבנות אתר תדמית מניח את הדעת, אבל בניית אתר מכירות דורשת הרבה יותר מרק ידע, זה בעיקר דורש ניסיון ספציפי.

מעבר לניסיון שווה בהחלט הרבה מאוד משאבי כסף ובעיקר כאב ראש, חשוב למצוא חברה ותיקה בעלת מוניטין מצוין, כזאת שידוע שהיא מלווה את הלקוחות משלב האפיון ועד ההשקה וגם לאחר בקרת האיכות והבאגים. הצצה באתר החברה המיועדת יחשוף את שמות הלקוחות ויוכיח ניסיון התמקצעות והתמחות. אפשר ורצוי גם לקבל המלצות, בעיקר כאשר מדובר על הוצאה כספית לא פשוטה בכלל.

לאחר בחירת החברה שתקים את החנות המקוונת המרשימה של העסק, אפשר לדבר על אסטרטגיה של הגדלת מכירות. האתר אינו עומד בפני עצמו, הוא חייב להיות חלק מן האסטרטגיה העסקית, התוכנית השיווקית ופעילויות השיווק הכלליות, און ליין ואוף ליין. חייבים להבין כי חנות אינטרנטית היא חנות לכל דבר ולבנייה שלה בצורה איכותית, לתפעול ולשיווק שלה באופן מקצועי תהיה השפעה על הצלחתה לטווח הארוך.

הרעיון שהאתר יעבוד בשביל העסק אינו כה פשוט, על מנת לייצר הכנסות ולהבטיח ROI מהיר יש לבנות אתר איכותי, יפה ומזמין, עם ממשק ידידותי ושובל רכישה נגיש. אך מעל לכל צריך גם לדאוג לייצר טראפיק לחנות. כי בניית חנות מכירות מקוונת, גם אם היא מושלמת אינה מספיקה.

החכמה היא לייצר תוכנית פרסום במגוון אפיקים באינטרנט, למשוך את הלקוחות הפוטנציאלים להיכנס בדלת ולהצליח להשאירם באתר ולבצע רכישה. מה שישאיר את הלקוחות מספיק זמן זה בעיקר תחושת האמינות שהאתר יספק להם, הידיעה שהם הגיעו למקום הנכון שיעניק להם את הפתרון שהם חפשו או את חוויית הקניה הנעימה והאיכותית.

בראש ובראשונה החנות צריכה להיות נקייה ומזמינה והמדפים הוירטואליים צריכים להיות מסודרים. הכרחי שכל המוצרים יוצגו באופן מכובד, צילומי פק שוט איכותיים ומזמינים, פירוט מוצרים מדויק ומעודכן. אתר ללא תוכן איכותי וללא תיאור מפורט ומעודכן של המוצר לא יוכל לספק חווית רכישה אולטימטיבית ויאבד רוכשים פוטנציאלים רבים.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה