דור העתיד של הכדורגל החדרתי.

דור העתיד של הכדורגל החדרתי.

נוער ליגה לאומית-הפועל חדרה:מועדון כדורגל נווה יוסף 1-1 הפועל חדרה יצאה למשחק חוץ אצל נווה מהתחתית,כאשר היא ידעה שניצחון יתן הרבה אוויר להמשך לבסוף הם סיימו בתיקו מה שמשאיר את מאבקיי התחתית קרובים אליה מאוד הפועל ממוקמת במקום העשירי מרחק 4 נקודות מהקו האדום.
נערים ארצית צפון הפועל חדרה-הפועל נצרת עילית 3-2 הפסד בייתי להפועל חדרה עושה רושם שהקבוצה כבר רוצה ללכת אל הים הסיכוי לעלות הוא נמוך מאוד וגם הסיכוי לרדת בהתאם.
נערים ב מחוז שרון הפועל גבעת אולגה–מכבי ברקאי 1-0 במשחק הצמרת נכנעה קבוצתו של יוסף מוגולובסקי בביתה לשכנה מברקאי הקבוצה נמצאת במקום הרביעי.
נערים ב מחוז מחוז יזרעאל הפועל חדרה-מועדון כדורגל נווה יוסף הפועל חדרה הפסידה במשחק הצמרת 1-0 הפסד למקום השני עדיין הפועל חדרה במצב טוב לעלייה אבל אסור להפסיד משחקים כאלו וצריך להבטיח את העלייה לפני הסיום.
נערים ג מחוז שרון  הפועל חדרה-מכבי נתניה 2-0 הפסד לפועל חדרה למכבי נתניה והחלפת מקומות עם היריבה מהשרון הפועל ממוקמת במקום התשיעי.
נערים ג מחוז שרון 2 הפועל בית אליעזר-מועדון ספורט קדימה צורן 0-1 ניצחון נאה לקבוצתו של רפי כהן.
ילדים א מחוז שרון הפועל חדרה-מכבי תל אביב 0-2 איזה ניצחון נאה לקבוצתו של בועז בר בחוץ על מכבי תל אביב  רק שימשיכו ברצף שלהם ואנחנו נמשיך לחלום יחד איתם הפועל ממוקמת נקודה מהמקום הראשון.
ילדים א מחוז שומרון הפועל גבעת אולגה-מכבי אום אל פחם 0-0 תיקו ביתי לקבוצתו של אלרן רובין אשר ממוקמת במקום השביעי.
ילדים ב מחוז שרון הפועל חדרה-הפועל רעננה 1-0 הפסד בייתי מכובד לקבוצתו של יוסי אשתמקר לקבוצת הצמרת מרעננה.
ילדים במחוז מפרץ הפועל גבעת אולגה-הפועל עירוני אור עקיבא 1-1.
ילדים ג מחוז מחוז שרון הפועל חדרה-הפועל רעננה 1-11 נצחון יפה מאוד להפועל חדרה על הקבוצה מרעננה קבוצתו של ניר גולן התעלתה על עצמה והשיגה נצחון מכובד מאוד.
ילדים ג מחוז שומרון הפועל בית אליעזר-בני מושריפה ביאדה 1-25 קבוצתו של יניב חכימי ממשיכה את הכושר המצויין כאשר הביסו את היריבים בתוצאה האסטרונומית.
טרום א מחוז שרון הפועל חדרה-ביתר טוברוק 5-6 נצחון נהדר להפועל חדרה שלאט לאט מתחילה להתרגל לליגה החזקה שבוא היא מצוייה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה