דוחות איכות סביבה

דוחות איכות סביבה

איכות הסביבה: אכיפה בלתי מתפשרת

 

אכיפה בלתי מתפשרת מתבצעת נגד עבירות על חוקי העזר המיועדים לשמירה על חזות העיר, ניקיונה ואיכות החיים של תושביה

 

אגף אכיפה וביטחון ממשיך להגביר את הפיקוח והאכיפה של חוק העזר לחדרה (שמירת הסדר והניקיון התשמ"ד 1984) בכל הקשור לניקיון העיר ואיכות חיי תושביה. השבוע נרשמו 103 דוחות לאכיפת חוק העזר, ביניהם  41 דוחות על שוטטות כלבים; 4 דוחות על אי איסוף צואת כלבים; 33 דוחות על עישון במקומות ציבוריים; 22 על השלכת פסולת; דוח 1 על חנייה בערוגה; דוח 1 על רוכלות ללא היתר; דוח 1 על שפיכת מלט ברשות הרבים.

אכיפה בלתי מתפשרת מתבצעת על אי איסוף גללי כלבים במקום ציבורי. במסגרת זו אף אישרה מועצת העיר תיקון בצו העיריות (עבירות קנס), ה כולל הגדלת סכום הקנס ל-730 שקלים. בימים אלה פועלת המחלקה המשפטית לתיקון החוק. לאחר תיקונו יובא החוק לאשרור במועצת העיר ויירשם ברשומות.

במקביל הנחה ראש העיר צביקה גנדלמן את מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון והסמנכ"ל משה ביטון לא להתפשר, ולהגביר את אכיפת חוק העזר.

הגברת האכיפה מתבצעת כחלק מהפעילות המאומצת לשמירת ניקיון העיר ושיפור חזותה. במסגרת זו הוגברו בשבועות האחרונים הפיקוח והאכיפה של חוק העזר לחדרה (שמירת הסדר והניקיון התשמ"ד 1984), וצוותים של הפיקוח העירוני מסיירים במשך כל שעות היום בגנים הציבוריים וברחובות בכל הרובעים בעיר –  מזרח, מערב, מרכז ורובע תעשיות – כדי להגביר את האכיפה בתחומי חזות העירו ניקיונה.

באגף אכיפה וביטחון של עיריית חדרה מדגישים כי העירייה תגלה אפס סובלנות ותפעל בנחישות רבה בכל הנוגע לעבירות מסוג זה, הכוללות איסוף גללי כלבים, שוטטות כלבים, עישון במקומות ציבוריים, הוצאת פסולת גזם וגושית שלא ביום הפינוי, ועבירות דומות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה