דגש על השירות

דגש על השירות

עובד מחלקת הגבייה זכה להוקרת מנהליו על מתן שירות מיטבי לתושבי העיר

במסגרת הדגש ששמה עיריית חדרה על השירות לתושב, קיבל עובד במחלקת הגבייה מחוות הוקרה על הצטיינותו בתחום מתן שירות לתושבי העיר.

העירייה מפעילה מערכת ממוחשבת לניהול תורים במחלקת הגבייה, הן כדי להקל על התושבים המגיעים למחלקה ואין כדי לקבל נתוני תפוקה של העובדים ובכך לייעל את העבודה.

מנתוני המערכת לחצי השנה הראשונה של שנת 2018, עלה כי העובד אורן פפר מוביל בקבלת קהל ובטיפול בפניות במחלקת הגבייה. בתקופה האמורה טיפל פפר ב-3,784 תושבים שנרשמו במערכת, כלומר קיבל עשרות תושבים מדי יום וטיפל במסירות וביעילות בכל פנייה. במקום השני דורגה העובדת אסנת בן ציון שטיפלה ב-2,221 תושבים. סך כל התושבים שהגיעו למחלקת הגבייה במחצית הראשונה של 2018 ונרשמו במערכת ניהול התורים, עמד על 9,531.

לאור הממצא זומן פפר אל לשכת מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, אשר הודה לו על שירותו המיטבי לבאי העירייה.

למחרת הופתע פפר במקום מושבו במחלקת הגבייה, כאשר אל שולחנו ניגשו המנכ"ל זיגדון וגזבר העיריה בועז חריף, ובנוכחות כל עובדי המחלקה והתושבים ששהו בה, ציינו את מסירותו. יחד עימם היה גם יו"ר ועד העובדים איציק יצחקי אשר העניק לעובד שי צנוע.

עיריית חדרה פועלת עם הפנים לתושב ושמה דגש רב על מתן השירות הטוב ביותר לתושבים. מסירות ויעילות, כמו גם טיפול בפניות התושבים באדיבות ובמאור פנים, מהווים דוגמה המייצגת בכבוד את התנהלותם של משרתי הציבור בעירייה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה