דגשים חשובים בבחירת קרם הגנה לפנים

דגשים חשובים בבחירת קרם הגנה לפנים

כל אישה רוצה להיות יפה, ואין דרך טובה יותר להבליט את היופי מאשר לטפח את עור הפנים. אף על פי שעל פניו זו נראית משימה פשוטה למדיי, הרי שלא באמת כך הוא הדבר. עור הפנים שלנו נוטה לצבור לכלוכים בכל עת כתוצאה מהלחות והיובש המצויים באוויר. גורמים חיצוניים אלה משפיעים על נראות הפנים, והם עלולים לגרום לעור להתקלף ולהיראות חסר חיות. קרם לחות מתאים יכול לסייע לך להתגבר על הסיטואציה הבלתי נעימה.

כך תבחרי קרם הגנה לפנים

כדי לשמור על עור הפנים, אין די בבחירת קרם הגנה רנדומלי מהסופרפארם. אלה כמה טיפים שימושיים שיעזרו לך לבחור את הקרם הנכון:

  • לבחור קרם לפי צבע העור – פיגמנטציה היא נושא חשוב שיש להביא בחשבון כאשר בוחרים קרם הגנה. בעלות עור בהיר זקוקות לקרם הגנה חזק יותר, מכיוון שהן חשופות יותר לפגעי השמש מאשר נשים בעלות עור כהה. עם זאת, גם כהות העור עלולות להישרף, כך שקרם ההגנה מתאים לכולן.
  • לשים לב לשינויים גופניים – השינויים הגופניים שעוברת האישה משפיעים על עור הפנים. כך שאם ילדת לאחרונה או עברת לדיאטה קפדנית, ייתכן שתצטרכי להחליף קרם הגנה.
  • שואלים את הקוסמטיקאית – קוסמטיקאית יכולה לסייע לך לבחור קרם הגנה לפנים. היא תבחן את סוג העור שלך ותמליץ לך על הקרם המתאים לך.
  • האם את אלרגית לחומרים מסוימים – על האריזה של קרם הלחות ישנה רשימה מפורטת של כל הרכיבים השונים שמכיל הקרם. החומרים המופיעים ראשונים ברשימה זו הם החומרים הדומיננטיים בקרם הלחות. ככל שהרשימה הולכת ופוחתת, כן הכמות של החומרים הולכת ומתמעטת, כך שאם יש לך אלרגיה לאחד החומרים המצויים בתחתית הרשימה, אין לך ממה לחשוש.
  • לא לפחד לנסות – לעתים כדאי להעז ולנסות קרם הגנה שלא השתמשת בו מקודם. אם את חוששת מהתחושה החדשה, התחילי באזור שמאחורי האוזניים. העור באזור זה רגיש מאוד, ולכן אם יש תגובה אלרגית כלשהי, הוא יגיב בהתאם.
  • משרה נעימות על העור – תפקידו העיקרי של קרם ההגנה כמו SUN CARE הוא להגן על העור ולרכך אותו, אך חשוב גם שהוא יהיה נעים לעור.

הוויטמין שעושה את כל ההבדל

כאשר בוחרים קרם הגנה, אחד המרכיבים העיקריים שצריכים להיות בו הוא Vitamin E. ויטמין זה תורם לבריאות העור, ולכן הוא רכיב חשוב בכל קרם לחות איכותי. הוויטמין ידוע כמסיס שומנים וכנוגד חמצון, ולכן הוא תורם למראה עור פנים בריא. נוסף על כך, כל מי שבוחרת בקרם המכיל Vitamin E נהנית מיתרונות בלתי מבוטלים. הוויטמין מרכך את העור וגורם לו להיראות רך ונעים למגע, מגן מפני השמש ומשמש כמרכיב אנטי אייג'ינג, כך שבזכותו יכולה האישה להיראות צעירה מכפי שהיא באמת.

מרכיב חיוני נוסף בקרם ההגנה הוא הקולגן. קולגן הוא חלבון החיוני לתפקוד תקין של הגוף. הוא אחראי על חיבור רקמות, לחיבור הגידים וכמובן לתפקודו התקין של העור. ככל שהגוף מתבגר, כן פוחתות כמויות הייצור של הקולגן ומופיעים סימני הזקנה הבלתי נמנעים: קמטים, הופעת קמטים או רפיון העור. קרם הגנה המכיל קולגן יכול לסייע להתגבר על תהליך ההזדקנות הטבעי.

מוצרי קוסמטיקה מחברה מוכרת

אנו מוקפות במוצרי קוסמטיקה מכל עבר, ולא תמיד קל לבחור את המוצר המתאים. כאשר בוחרים קרם הגנה לפנים, אין מקום לפשרות. כי כשאת משתמשת בקרם המיועד לאזור הבולט ביותר של פנייך, את מעוניינת לדעת שאת מקבלת את ההגנה הטובה ביותר גם אם שכחת את משקפי השמש בבית. משום כך, חשוב לבחור קרם הגנה מחברה אמינה ומוכרת.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה