ג'קוזי לחצר – מה ההבדלים בין הסוגים וכיצד לבחור?

ג'קוזי לחצר – מה ההבדלים בין הסוגים וכיצד לבחור?

מי מאיתנו לא אוהב להתפנק מידי פעם בבית מלון או ספא ולהיכנס לג'קוזי חם? בימי העבודה הארוכים והמתישים שלנו אנחנו רק חולמים כל הזמן על הרגע הזה בו נצא סופסוף לחופש המיוחל ונוכל לטבול את גופנו הדואב בג'קוזי המבעבע. ומה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם כי בתהליך פשוט יחסית אתם יכולים ליהנות מהחלום הזה באופן יומיומי ולהתקין בחצר הבית שלכם ג'קוזי מפנק לכל דבר? בעזרת הצוות המקצועי של חברת "ספיר בריכות" החלום יכול במהרה להפוך למציאות.

ג'קוזי הידרותרפי

השהייה בג'קוזי היא לא רק פינוק. המים החמים והמבעבעים של הג'קוזי יכולים להיות בעלי איכויות מרפאות של ממש. האפשרות להירגע אחרי יום עבודה ארוך, לשחרר את המתח בשרירים התפוסים וגם בלב ובנשמה, היא נחוצה ממש. כעת ניתן להשיג את הג'קוזי המתקדם והטוב בעולם מבית VILLEROY & BOCH בחברת "ספיר בריכות". הג'קוזי מצויד במערכת JETPAKS – מערכת ספא המעניקה לכם, בעודכם שוהים בתוך הג'קוזי, מסאז' הידרותרפי. אתם יכולים, כמובן, להתאים את המסאז' באופן אישי לצרכים שלכם ולשלוט בסילוני המים הנכנסים לג'קוזי כך שיגיעו למקום שאתם רוצים ובעוצמה שאתם מעדיפים.

יתרונותיו של ג'קוזי מבית VILLEROY & BOCH

לג'קוזי זה, שחברת "ספיר בריכות" היא המייבאת הבלעדית והיחידה שלו לישראל, ישנם יתרונות רבים. אנחנו בטוחים שאחרי שתכירו אותם אתם תבינו כמה מוצר זה הוא פשוט מוצר נדרש בכל בית ולכל אחד.

מערכת ההפעלה והצנרת של הג'קוזי בנויה ביעילות רבה, עם מערכת הנקראת EnergySave™. מערכת זו ממחזרת את החום וחוסכת לכם באנרגיה ובחשמל. בנוסף, הג'קוזי בנוי בצורה כזו שהוא חסין מפני דליפות או חורים שנוצרים בג'קוזי אחרים בגב המושבים. מערכת חסינת נזילות זו נקראת .LeakGuard™ חברת VILLEROY & BOCH  מעניקה ללקוחותיה אחריות מלאה על המוצרים. זוהי אחריות כוללת של 4 שנים על כל הצנרת ומבנה המעטפת של הג'קוזי.

כיצד לבחור את הג'קוזי שלכם

ישנם, כמובן, סוגי ג'קוזי נוספים מהם ניתן לבחור. ההבדלים בין סוגי הג'קוזי השונים מתבטאים בגודל, באיכות, במערכות ההפעלה השונות וכן במחיר. הכל תלוי בצורך ובתקציב שלכם. כדי לדעת איזה ג'קוזי יתאים לכם בצורה הטובה ביותר אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם צוות המומחים המיומן והמקצועי שלנו. אנחנו בעלי ניסיון רב שנים של התקנת בריכות חצר, מערכות ספא וג'קוזי ונשמח ללוות אתכם משלב ההתלבטות, דרך שלה הקנייה ועד שלב ההתקנה והשימוש.

ג'קוזי לחצר מזמינים רק מחברת ספיר בריכות שחייה ומערכות ספא בגלל הניסיון הרב, הידע המצטבר, השירות המעולה, המגוון העצום של בריכות ומערכות ספא וג'קוזי ובגלל המחיר האטרקטיבי. חברת ספיר הוקמה ב-1998 ומובילה את תחום הבריכות ומערכות הספא בישראל, לחברה יש אולם תצוגה גדול ומודרני בפתח תקווה, הנכם מוזמנים לבקר אותנו ואנו נסייע לכם לבחור ג'קוזי איכותי ומפנק לחצר הפרטית שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה