גבר נורה למוות

גבר נורה למוות

חשד לרצח: גבר נורה למוות סמוך לאולם אירועים בג'סר א-זרקא

צוותים רפואיים שהגיעו לזירה קבעו את מותו של גבר כבן 40. במשטרה בודקים חשד לרצח. מוקדם יותר רעולי פנים פתחו באש לעבר בית קפה בזמר, ואלמונים השליכו רימון בבית העלמין בקלנסווה. לא היו נפגעים. מתחילת השנה נרצחו 60 בני אדם במגזר הערבי

גבר בשנות ה-40 לחייו נורה למוות הלילה (יום ב') סמוך לאולם אירועים במועצה המקומית ג'סר א-זרקא. צוותי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו בזירה. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום ובודקים אם מדובר ברצח. טרם נעצרו חשודים במעורבות באירוע. מתחילת השנה נרצחו 60 בני אדם במגזר הערבי.

 

מותו של הגבר בג'סר א-זרקא לא היה אירוע הירי היחיד במגזר הערבי ביממה האחרונה. שני רעולי פנים פתחו בירי לעבר בית קפה בזמר שבצפון השרון. הלקוחות ששהו בית הקפה, שהיה מלא בשעת התקרית, ניסו לברוח ולתפוס מקומות מחסה בעקבות הירי. לא היו נפגעים והמשטרה פתחה בחקירת המקרה.

 

 

ןעוט...

תיעוד: ירי לעבר בית קפה בזמר 

 

מוקדם יותר דווח על ירי בבית העלמין בקלנסווה, שבמהלכו השליכו אלמונים רימון שהתפוצץ במקום. בכפר קאסם נורו יריות בשכונה המזרחית של העיר. עדי ראייה סיפרו כי "אלמונים שהגיעו בשני רכבים החלו לירות לעבר מקום שבו נכחו אנשים". שני האירועים הסתיימו ללא נפגעים.

 


שוטר בזירת האירוע בקלנסווה, אמש

בשבוע שעבר נרצח תושב העיר, עבדאללה סלאמה, כבן 24, סמוך למסגד צלאח א-דין. קרובי משפחתו ותושבי היישוב טענו כי מדובר בטעות בזיהוי, וכי היעד לחיסול היה אדם אחר.

 

בחודשים האחרונים אירעו כמה אירועי אלימות ופשיעה חמורים בכפר ג'סר א-זרקא. כשבשיאם, לפני כשלושה חודשים, נרצח ביריות מוחמד זאיט שעשה את דרכו הביתה מחתונה. מיד לאחר הרצח נודע כי זאיט שימש כעד מדינה.

 

משפחתו האשימה את המשטרה בכך שלא הגנה על חייו אף שסבל במשך שנים מאיומים בעקבות עדות שמסר בתיק רצח. "זאת לא הייתה הפעם הראשונה שירו לעבר הבתים שלנו. עד היום יש סימני ירי על קירות הבתים ובתוכם", אמרו לאחר הרצח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה