בתים למכירה בבנימינה – איך עושים את זה נכון? 

בתים למכירה בבנימינה – איך עושים את זה נכון? 

בנימינה הפכה ליעד אטרקטיבי בשנים האחרונות – היא קרובה לים, לקיסריה ומרחק של פחות משעה נסיעה לתל אביב. שלא לדבר על תחנת הרכבת שמחברת אותה למרכז ולצפון הארץ. אלו רק חלק מהסיבות שהשפיעו על ההגירה החיובית בבנימינה. נשאלת השאלה כיצד ניתן למצוא בתים למכירה בבנימינה? 

עוד מימי הברון רוטשילד האופי הכפרי של בנימינה מושך אליה משפחות צעירות, וזוגות בתחילת דרכם שחולמים על מגורים באיזור פסטורלי עם אוויר נקי, שדות חקלאיים, ואווירה ירוקה. בשנים האחרונות הבנייה באיזור ממשיכה להתפתח, אך הצפי הוא שבנימינה תשמר את האופי הכפרי שכל כך מאפיין אותה. 

איך למצוא בתים למכירה בבנימינה?  

בין אם אתם מחפשים דירה בבנימינה ובין אם אתם מחפשים בגבעת עדה, כדאי לבצע מחקר שוק לפני שסוגרים את העסקה. כמו בכל עיר, קיים בבנימינה מגוון רחב של דירות. לפני שיוצאים למסע חיפושים אחר הדירה המושלמת, כדאי להקדיש את הזמן להכיר את בנימינה. במידה ויש לכם מכר שגר באיזור, תוכלו לשוחח איתו מספר דקות כדי להבין ״מי נגד מי״. בדקו באילו שכונות תרצו לגור, האם בשכונה יותר תוססת ועירונית או דווקא בשכונה יותר שקטה ופסטורלית. בדקו היכן נמצאת תחנת הרכבת, והמרכזים המסחריים. כך תתחילו להתמצא בעיר ולהבין מה יהיה האיזור האולטימטיבי להתגורר בו. 

קביעת מחיר יעד בהתאם ליכולות הכלכליות 

נסו לחשוב על טווח מחירים ריאלי לבתים למכירה בבנימינה. הדבר תלוי כמובן ביכולת ההחזר החודשית שלכם, בגב הכלכלי, בחסכונות, וכמובן ביכולת להיעזר בבני משפחה. זה השלב בו כדאי להתייעץ עם יועץ משכנתאות, או יועץ פיננסי שיוכל לקבוע יחד אתכם את הטווח המתאים ביותר לדירה שתקנו בבנימינה. זה הזמן לחשוב לטווח הרחוק, מצד אחד לא "לקפוץ מעל הפופיק", ומן הצד השני לנצל את מלוא המשאבים לקניית הדירה. 

שירותי תיווך מקצועיים שיעזרו לכם לצלוח את העסקה 

כאשר אתם מחפשים את דירת החלומות, ההמלצה היא להיעזר בשירותי תיווך מקצועיים. ניסיונם הרב של המתווכים יכול לקצר לכם משמעותית את תהליך חיפוש הדירה, ואפילו להוזיל אותו. 

  • הכרות עם הסביבה – המתווכים יודעים לבצע מחקר על האיזור, ולהכיר את הסביבה בה תרצו לקנות את הנכס. הכוונה כמובן לבניות עתידיות, לאופי השכונה, ולאוכלוסייה במקום. ההכרות המעמיקה מסייעת לקלוע לצרכים של קונה הדירה. 
  • שימוש בטכניקות של משא ומתן – המתווכים צברו ניסיון של שנים במשא ומתן, ויודעים כיצד להשיג את העסקה הטובה ביותר עבורכם. המתווכים יודעים לנהל את הדברים בכבוד ובנחת, לצד ייצוג האינטרסים שלכם. 
  • הכרות עם תהליך מכירה וקנייה של נכסים – הבירוקרטיה בתהליך חיפוש בתים למכירה בבנימינה עלולה להיות מתישהושירותי תיווך יכולים לסגור את הפינה. 
  • תשומת לב לכל פרט ופרט בדירה – עיניו הבוחנות של המתווך יכולות לזהות ליקוים, להשתמש בהם כקלף מיקוח במשא ומתן, ואף להזהיר מדירות שהן "חתול בשק", ועלולות לעלות לנו הרבה כסף בעתיד. 

בסופו של יום, כל אלו יחדיו, מבטיחים שתהליך קניית הנכס יתבצע על הצד הטוב ביותר, כאשר הדירה תענה על רוב הציפיות, בטווח המחיר שהגדרנו, ובלי הפתעות מיותרות אחרי החתימה. 

קרדיט: depositphotos.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה