בקרוב יחלו עבודות ההקמה של הקאנטרי קלאב

בקרוב יחלו עבודות ההקמה של הקאנטרי קלאב

לאחר בחירת קבלן ביצוע להקמת מרכז כושר ובריאות, עומדות להתחיל העבודות לבניית קאנטרי קלאב חדש במתחם עירון

לאחר בחירת קבלן הביצוע, יחלו בקרוב העבודות להקמת קאנטרי קלאב חדרה, מרשת הולמס פלייס שזכתה במכרז לתכנון, הקמה, והפעלה של הקאנטרי קלאב. הפרוייקט שיוקם בחדרה מוגדר כפרוייקט הדגל של הרשת בישראל.

מרכז הכושר והבריאות המשפחתי יוקם בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון שקלים וישתרע על שטח של 4,000 מ"ר ברחוב חטיבת גולני (מתחם עירון). השטח הוחכר להולמס פלייס על ידי העירייה לתקופה של 25 שנה לשם תכנון, הקמה והפעלה של המקום ולאחריה חוזר המקום לחזקת העירייה.

תושבי העיר יוכלו ליהנות מקאנטרי קלאב חדיש שיכלול בריכת שחייה מקורה, אולמות חוגים, אולם ספינינג, אולם פילאטיס מכשירים, חדר כושר בגודל 900 מ"ר, אולם אימונים אישיים, שירותים, מלתחות, ג'ימבורי לפעוטות ועוד. בשטח החיצוני ייבנו בריכה חיצונית, בריכת פעוטות, מגרש משולב, גינת שעשועים לילדים, מדשאות וכ-200 מקומות חנייה. בסמוך יוקם שטח מסחרי שיכלול בתי קפה וחנויות נוחות שישרתו את הבאים. המתחם כולו יהיה נגיש לנכים ולאוכלוסייה עם מוגבלויות.

הקומפלקס החדש תוכנן כך שיענה על צורכיהם של כל הגילאים בכל הקשור לפעילות גופנית, החל מחוגי פעילות גופנית ומתקנים לילדים מגיל שנתיים, דרך בני נוער ועד לפעילות ייעודית למבוגרים בני 80 ויותר.   

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה