בניית אתרי וורדפרס: איך מתחילים להקים אתר?

בניית אתרי וורדפרס: איך מתחילים להקים אתר?

עד לפני כמה שנים בניית אתר אינטרנט הייתה נשמעת כמו משימה קשה במיוחד. משימה שאותה היו יכולות לבצע רק חברות המתמחות בבניית אתרים. אך בזכות התקדמות הטכנולוגיה, ניתן להגיד כי גם הנושא של בניית אתרים הונגש. כיום גם אנשים שאין להם רקע בתחום יכולים למצוא את עצמכם מתעסקים עם בניית אתרי וורדפרס. במאמר הבא נסביר לכם איך מתחילים להקים אתר באינטרנט. אחרי שתיישמו את השלבים השונים תוכלו להקים את האתר שתמיד חלמתם עליו. לא משנה אם האתר הוא אתר המיועד לעסק שלכם או אתר המיועד לצרכים אחרים.

קונים אחסון ודומיין

השלב הראשון בעת בניית אתרי וורדפרס יהיה להכין את התשתית עליה האתר יוקם. אם התשתית לא תהיה מוכנה, לא תוכלו להתחיל את הבנייה של האתר. התשתית היא כמובן קניית אחסון ודומיין שאמורים לשמש אתכם לאורך זמן. אבטחת אתרים וורדפרס ידועה כמעולה, אך בו בזמן גם האחסון חייב להיות איכותי. כך תדעו כי לא אמורות להיות בעיות עם האתר בעתיד הנראה לעין. הדומיין הוא השם של האתר, הכתובת שאותה יקלידו הגולשים על מנת להגיע לאתר.

מתקינים וורדפרס על האחסון

השלב הבא הוא השלב שבו אתם יכולים להתחיל את העבודה. על מנת שתוכלו לבצע בניית אתרי וורדפרס יהיה עליכם להתקין את המערכת על האחסון. רוב החברות מאפשרות לבצע התקנת וורדפרס בלחיצת כפתור אחת, מה שאמור להקל עליכם מאוד. תוכלו למצוא לא מעט מדריכים שיסבירו לכם כיצד מתקינים וורדפרס בקלות. התהליך כולו אמור להימשך כמה דקות בלבד.

מורידים תוספים ומתחילים לבנות

כעת הגעתם לשלב האחרון של בניית האתר שלכם. השלב הזה כולל בתוכו הורדת תוספים והתחלת הבנייה של האתר. רוב האנשים מעדיפים לעבוד עם אלמנטור מכיוון שהוא מאפשר לבנות אתרים מעולים בקלות רבה. אך במקרה שתלכו לאיבוד, ישנה אפשרות לפנות אל חברת בניית אתרים שתבצע את המשימה עבורכם. העיקר הוא שלעסק שלכם יהיה אתר אינטרנט שבו תוכלו לבצע אינטראקציה עם כל הלקוחות. לא מעט מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים ברחבי הרשת.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה