בילוי הקיץ האולטימטיבי בתקופת הקורונה ובכלל – פעילות קיאקים בצפון

בילוי הקיץ האולטימטיבי בתקופת הקורונה ובכלל – פעילות קיאקים בצפון

בכל שנה רגילה אנחנו מחפשים אחר פעילויות מהנות וקרירות לתקופת הקיץ, כאלו שנוכל לעשות בכיף יחד עם חברים או בני משפחה, ובמיוחד במשפחות עם ילדים. השנה, כאשר מגפת הקורונה עדיין מלווה את החיים שלנו וטיסות לחו"ל אינן זמינות עד להודעה חדשה, עלינו למצוא את הפעילויות והאטרקציות המהנות והטובות ביותר שיש לישראל להציע לנו. אחת מהן היא ללא ספק פעילות קיאקים בצפון. מה כוללת פעילות זו, מה הופך אותה למהנה ומומלצת כל כך ועבור מי היא מתאימה?

שיט קיאקים פסטורלי, רפטינג מרגש ואבובים מהנים על נהר הירדן

מה כוללת, אם כן, פעילות קיאקים בצפון? ובכן, ניתן לבחור לרוב מבין כמה אופציות עיקריות אך בגדול מדובר על שייט בן כמה שעות על נהר הירדן (או על היובלים המרכיבים אותו), אותו ניתן לעשות באורכים שונים ובכלי שייט שונים – קיאקים, סירות רפטינג.

קיאקים הם כמובן הכלים הקלאסיים והמוכרים לפעילות זו, והם מכילים לרוב שני אנשים ולכן מתאימים להורה עם ילד קטן, לשני אנשים בוגרים, שני בני נוער וכו'. סירות הרפטינג מכילות יותר אנשים (חמישה או שישה בממוצע) וניתן לשכור סירה שכזו עבור משפחה או לצאת לטיול כמה משפחות בכמה סירות שונות יחדיו.

בהתאם להרכב הקבוצה והגילאים תוכלו לבחור בין מסלול משפחתי רגוע לבין שייט אתגרי המתאים למשפחות עם ילדים קצת יותר בוגרים וקיימת אף אופציה לשייט קצר ומהנה ביותר  המתאים במיוחד למשפחות עם קטנטנים. (למידע נוסף אודות פעילות קיאקים בצפון הכנסו לכאן)

מה הופך פעילות קיאקים בצפון לאטרקטיבית כל כך?

ובכן, בפעילות קיאקים בצפון מקבלים בעצם את הטוב מכמה עולמות שונים – פעילות ספורטיבית אתגרית שממריצה את הדם ומזרימה אדרנלין, טיול יפיפה בחיק הטבע הישראלי באחד האזורים היפים והמרהיבים ביותר שאפשר למצוא כאן, הזדמנות ליהנות יחד ולעבור חוויה משותפת עם חברים או בני משפחה הקרובים אלינו, פעילות הנערכת במים הצוננים של הירדן ולכן מושלמת לימי הקיץ החמים וכו'.

הנקודה האחרונה שהזכרנו היא אולי הרלבנטית ביותר עבור הקיץ הלוהט העובר עלינו – כאשר הטמפרטורות בחוץ גבוהות ביותר ואנחנו רק רוצים למצוא פעילות לכולם שתכלול יציאה זמנית מהמזגן, מה טוב יותר מאשר פעילות הנערכת בסביבת מים מתוקים, קרירים ומרעננים? ניתן לשהות במסלול הקיאקים שעות רבות ויום שלם, ואת רובו להעביר בהרגשה נעימה וקרירה, בצל הצמחייה שמצדי הנהר ובטבילות חוזרות ונשנות במים הנעימים כל כך ואף להנות מאטרקציות נוספות שתמצאו בקייקי כפר בלום שישלימו את החוויה. ללא ספק, בילוי קיץ אולטימטיבי עבור יחידים, זוגות, משפחות, קבוצות חברים וכל הרכב אחר…

פעילות קיאקים בצפון מתאימה באופן טיפוסי כאמור למשפחות ולקבוצות של משפחות המגיעות לנפוש יחד, כמו גם לזוגות או לקבוצות חברים. טווח הגילאים רחב ביותר, כאשר גם מי שחושש/ת יכולים ללכת על מסלול משפחתי רגוע, או להישאר בנקודה מסוימת בנהר ולהשתכשך שם, עד שהשאר יסיימו את המסלול…

המאמר באדיבות קייקי כפר בלום המוביל בענף שייט הקיאקים בצפון, לפרטים הכנסו לאתר https://www.kayaks.co.il/

צילום: קייקים כפר בלום

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה