בונים את התדמית שלכם בתמונות

בונים את התדמית שלכם בתמונות

בימינו אנו מסתמכים רבות על מראה העיניים. זה מתחיל בדייט הראשון כשלוקח לנו בדיוק כמה שניות להחליט אם לצאת לדייט שני, נמשך בבגד מרהיב שאנו רואים בחלון ראווה של חנות בגדים ו"נדלקים" עליו ומסתיים בשירות מסוים שבו אנו מעוניינים להשתמש. מסיבה זו, אם יש לכם עסק, אתם מוכרחים לשווק אותו באמצעים ויזואליים כמו תמונות וסרטונים כדי למשוך את תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים.

כשתמונה טובה היא בגדר חובה

כשאתם מנהלים עסק מסוים או בעלי תפקיד בכיר בחברה, אתם צריכים שיראו אתכם. לשם כך, עליכם למקם את תמונת הסטילס האיכותית ביותר שלכם בכל מקום אפשרי: באתר האינטרנט, ברשתות החברתיות ואפילו כתמונה בוואטסאפ. אבל רגע אחד, אתם אומרים לעצמכם, אנחנו לא כל כך פוטוגניים וגם מרגישים לא בנוח אל מול המצלמה. בדיוק לעבודה כזו מתאימים אנשי צוות מקצועיים שיודעים להפיק צילום תדמית איכותי כמו במגזין אופנה.

סרטוני תדמית – היתרונות שכדאי להכיר

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים? אז סרטון שווה הרבה יותר. בעולם המהיר והאינטנסיבי שלנו, רבים מאתנו פנויים רק לסרטונים של כמה דקות. אך כבעלי עסקים אתם צריכים להבין שלאמצעים ויזואליים כמו סרטוני תדמית לעסקים יש כוח עצום:

  • סרטון תדמיתי אחד יכול לעורר רגש אצל הלקוח – שילוב של שחקנים וקריינים מעולים ומוזיקה מרגשת יכולים להגיע לנימי נפשו של הצופה. אולי אתם לא מאמינים, ואפילו מגחכים בינכם לבין עצמכם, אך סרטונים טובים ואיכותיים באמת משפיעים על כולנו, גם כשאיננו מודעים לכך. כך למשל, אם אתם מגייסים תרומות למיזם חשוב, סרטון אחד יביא להרבה יותר תוצאות מאשר מאמר באורך של 500 מילה. באמצעות סרטון תדמית ערוך כראוי, תוכלו להציג את המטרה החשובה שלכם ולפנות ישירות אל הצופים.
  • מעלה אתכם בעיני גוגל – ברגע שאתם מפרסמים סרטונים באתר האינטרנט שלכם, אתם נכנסים לקטגוריית הסרטים של מנוע החיפוש של גוגל. מכיוון שגולשים רבים אוהבים לצפות בסרטונים, הם ימצאו גם את הסרטון שלכם שם. כמו כן, אם תעלו סרטונים לאתר, תוכלו ליהנות מקידום האתר שלכם לתוצאות הראשונות.
  • הגולש נשאר זמן רב יותר באתר – סרטוני תדמית לעסקים משפרים את חווית המשתמש של הגולש. הם משאירים אותו באתר ובסופו של דבר יכולים לגרום לו לבצע פעולות כמו יצירת קשר או ביצוע תשלום.

אנימציה ולא רק לילדים

גם מבוגרים אוהבים סרטוני אנימציה, ואולי אפילו אתם שייכים לסוג המבוגרים שנהנה לצפות בהרפתקאותיהן של הנסיכות אנה ואלזה יותר מהילדים. סרטון אנימציה לעסק הוא דרך מקורית ובולטת למשוך את תשומת לבו של הגולש. מעבר לכך, סרטון אנימציה "גמיש" יותר מסרטון רגיל. שלא כמו בסרטון מצולם שבו צריך לגייס שחקנים ולחשוב על טקסטים, בסרטון אנימציה כל שדרוש הוא אנימטור טוב וקריין בעל קול רדיופוני. ולאחר מכן, השמים הם הגבול – אפשר לגרום לדמויות האנימציה לבצע פעולות בלתי שגרתיות ולהשתמש בצבעים שונים, בהתאם למסר שאתם רוצים להעביר.

מעוניינים להפיק סרטון תדמיתי לעסק שימשוך אליכם את כל הגולשים? פנו עכשיו לחברת סימנים הפקת סרטי צילום.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה