בוטוקס OUT הארות והצללות IN

בוטוקס OUT הארות והצללות IN

האם ידעתן שאפשר לוותר על טיפולי הבוטוקס ועדיין לשמור על פנים מחוטבות? במקום הזרקות המחייבות אתכן להגיע למרפאה, לשרוף המון זמן וגם לא מעט כסף, כדאי שתכירו את הדרך האחרת. באמצעות השימוש ב-הארות והצללות, תוכלו ליצור את אפקט הפנים המחוטבות בקלי קלות. במיוחד עבורכן, הכנו מדריך סדנת איפור קליל אשר יסביר לכן שלב אחר שלב, איך להשיג את תוצאות חיטוב הפנים המדהימות.

  • תחילה, אנחנו נרצה להשיג מרקם עור דק ואוורירי. לשם כך, יש למרוח קרם פנים ולאחר מכן מייקאפ בגימור סאטן. את המריחה יש לבצע באמצעות מברשת מתאימה למשימה, ולהקפיד על מריחה בצורה אחידה על כל אזור הפנים.
  • בשלב השני, אתן צריכות להשתמש בפלטת הארות והצללות על מנת לעצב את פניכן. את צדי האף עליכן למרוח בגוון כהה, וכן גם את הלחיים והמצח. המטרה כאן היא לייצר כמובן הצללות באזורים אלה. בהמשך, יש למרוח באזורי ה-T וגשר האף את הגוון בהיר על מנת ליצור הארות.
  • לאחר שיצרתן את ההארות וההצללות, בעזרת מברשת מייקאפ מתאימה, עליכן לערבב אותן יחד עד שמתקבל מראה אחיד על הפנים. לאחר מכן, בכדי להוריד את הברק שנוצר באזור ה-T, יש לבצע בשלב זה פידור. בהמשך, הניחו שימר ומרחו אותו לכיוון הרקות וגשר האף ומעל לשפה העליונה. בסופו של תהליך, עליכן להניח ברונזר בשתי צדי הפנים.
  • בשלב האחרון בתהליך, השתמשו בעיפרון גבות על מנת לבצע מילוי וסרקו אותן כלפי מעלה לאחר מכן. בהמשך, מרחו על העפעף מעל גלגל העין מעט צללית בגוון ירוק זית. אחר כך טשטשו את הצללית לכיוון הכפל. על מנת לקבל את המראה המושלם, יש לצבוע קלות את הריסים ולמרוח שפתון (רצוי בגוון שהוא טבעי) על השפתיים.

ולסיום, הנה יופי של טיפ:

בכדי למדוד את אורך הגבה שיתאים בדיוק לך, הניחי מברשת החל מכיוון האף ועד לעצם הלחי. בצורה כזו, את תדעי היכן בדיוק מסתיימת הגבה.

קרדיט: מיקי בוגנים 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה