בוטוקס בשפתיים? בואי נעשה סדר…

בוטוקס בשפתיים? בואי נעשה סדר…

נשים רבות חושקות בשפתיים עבות וחושניות ליצירת מראה אטרקטיבי יותר. עם השנים, השפתיים מתרוקנות, מאבדות מנפחן וצורתן ונעשות דקות יותר ובכך מייצרות מראה מבוגר ולא מחמיא.

כמו כן, נשים רבות סובלות מאסימטריה בשפתיים, דבר הגורם להן לפגיעה בבטחון העצמי וחוסר שלמות מהמראה הכללי.

מי שרוצה לשדרג את החיוך, תפנה לתהליך של עיבוי שפתיים ועיצוב שפתיים…

אז איך באמת מטפלים ומה בעצם מזריקים??

נשים רבות משתמשות במונח "בוטוקס בשפתיים".

חשוב להבהיר מהם ההבדלים בין בוטוקס ובין חומר מילוי מסוג חומצה היאלורונית, איך זה עובד ומה חשוב לדעת? כל התשובות במאמר הבא.

בוטוקס (טוקסין הבוטולינום) הוא למעשה רעלן המיוצר מחלבון, מטרתו להחליש או לשתק את השרירים וכך לטשטש קמטים. לכן עיקר השימוש בו בתחום הרפואה האסתטית, מיועד לטשטוש קמטי הבעה – מצח, צידי עיניים ובין הגבות.

בשאר אזורי הפנים, שאיבדו מנפחם ו/או צורתם, אזורים שקועים וקמטים עמוקים, אנו משתמשים בחומצה היאלורונית – חומר מילוי המצוי באופן טבעי בגופנו ומתפרק עם הזמן.

לפיכך לאזור השפתיים, לשם מילוי נפח, עיצוב הצורה וסידור אסימטריה, אנו משתמשים בחומצה היאלורונית בלבד! חלילה לא נשתמש בבוטוקס כי אין אנו רוצים לשתק את שריר הפה…
עם מילוי השפה התחתונה והעליונה ,השפתיים מקבלות מראה מודגש ואטרקטיבי יותר.

כשניתן לעשות מילוי והדגשת קו השפה בנפרד או ביחד.

חומצה היאלורונית לטיפול בשפתיים הוא טיפול אסתטי פשוט, מהיר ויעיל להפליא להוספת נפח לשפה ועיצובה.
בפועל, טיפול בחומצה היאלורונית מתבצע בהזרקה תוך שימוש במחט עדינה יחסית ולאחר מריחת משחת אלחוש מקוצית להפחתת הכאב בזמן ההזרקה.

היתרונות של ביצוע ההזרקות הללו רבים ומשמעותיים: ראשית, חומצה היאלורונית מעצבת את השפתיים בצורה מהירה, כלומר, לאחר הטיפול ניתן כבר לחוש בהבדל. שנית, החומר אינו גורם לאיבוד תחושתי בשפתיים וניתן לשלוט בנפח ולחתור להשגת תוצאות טבעיות ככל שניתן.

קיימות שיטות שונות לביצוע ההזרקה בצורה אפקטיבית מהזרקה ישירה שנכנסה לתודעה בעת האחרונה ועד הזרקות המכוונות לצדי השפה העליונה או התחתונה אשר תפקידן לעצור צניחת שפתיים. .

שימוש בחומרי מילוי שונים כגון חומצה היאלורונית דורש תחזוקה ולכן, כל מספר חודשים יש לחזור על הפרוצדורה כדי לשמר את המראה. לרוב חומצה באזור השפתיים תחזיק בין חצי שנה לשנה (אינדיווידואלי ומשתנה ממטופל למטופל) כאשר תוך מספר ימים כבר מבחינים בשינוי המהותי. ההליך עצמו קצר, כחצי שעה בממוצע בתנאים של קליניקה, לאחר ביצוע אבחון העור וייעוץ והתאמת הטיפול לפי סוג העור והתוצאה המבוקשת.

ניתן להשתמש בחומרי מילוי שונים ולאו דווקא בבוטוקס כמו חומצה היאלורונית המשמשת חומר מילוי שממריץ את היווצרות הקולגן בגוף, משמש כחומר אנטי אייג'ינג ותורם לעיבוי של השפתיים תוך שמירה על קווי המתאר והמראה הנשי הטבעי.

יש להבין שתהליך טיפול אסתטי בשפתיים מטפל הן בעיבוי אך יותר מכל בעיצוב השפתיים. הצורניות והמבנה של השפתיים משפיעים על מראה השפתיים. עיבוי שפתיים הוא למעשה זמני, כי יש לחזור על הטיפול שוב ושוב כדי לשמר את הנפל המבוקש, אבל מבחינת עלות כספית ותוצאה – מדובר בהליך פשוט עם תוצאות מרשימות ביותר.

חשוב מאוד שאת התהליך יבצע גורם מקצועי בעל ניסיון. כמו כן, כדאי להעדיף בוטוקס או חומצה היאלורונית שמבוססים על חומרים שנחקרו היטב וההשפעה המטיבה שלהם על הגוף ידועה לחוקרים ולכן, אין מה לחשוש ואפשר להפקיד בבטחה את השפתיים ועור הפנים בידיים מיומנות וליהנות מהמראה המתקבל.

המאמר באדיבות Face Art חיפה – מרפאת בוטיק לטיפולים אסתטיים רפואיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה