בוחרים את המקום המושלם עבור חתונה קטנה

ישראלים רבים בוחרים להתחתן כיום בחתונות קטנות – אירועים קטנים ומצומצמים אליהם מוזמנים מעט אורחים יחסית, רק כאלו בעלי קרבה ממשית לבני הזוג. בעוד חתונה קטנה הפכה לטרנד פופולארי ביותר בעולם האירועים החגיגיים בישראל בשנים האחרונות, לא כל המקומות המארחים אירועים אלו אכן מותאמים ומתאימים לכל חתונה קטנה. כיצד מומלץ לבחור מקום אשר יהיה מתאים ואפילו אידיאלי עבור החתונה הקטנה שלנו? להלן מספר נקודות חשובות ורלבנטיות במיוחד עבור תושבי חדרה והסביבה, בהן כדאי שנתחשב בעת בחירת מקום עבור החתונה הקטנה שלנו –

התמחות באירועים קטנים – אחת הנקודות החשובות ביותר בעת בחירת מקום לחתונה קטנה מושלמת היא לבחור במקום המתמחה באירועים קטנים, או לכל היותר בינוניים. מבחינות רבות קיים הבדל של ממש בין מקומות לאירועים קטנים ומקומות בהם נערכים בעיקר אירועים גדולים והמוניים. הספקים של השירותים השונים הם בעלי אופ-י שונה, המקום בנוי ומעוצב אחרת ואפילו עובדי המקום מתייחסים בגישה מעט שונה אל האורחים. במקום המתמחה באירועים קטנים נצפה למצוא יחס אישי יותר, שירותים איכותיים ואקסקלוסיביים יותר ועיצוב אשר יוצר אווירה אינטימית ורגועה יחסית.

מיקום האירוע – בחירת גן או אולם בעלי מיקום אטרקטיבי היא לחשובה בכל אירוע חגיגי, ובמיוחד באירועים קטנים. פעמים רבות באירועים מסוג זה מרבית האורחים מגיעים מאותו אזור בארץ. בהנחה כי רבים מן האורחים בחתונה הקטנה של זוג מאזור חדרה מגיעים מהסביבה הקרובה יחסית, נרצה לחפש מקום לחתונה קטנה בשרון, בעמק חפר או בסביבה הקרובה. אזורים אלו אשר קרובים לחדרה הם גם אידיאליים יחסית עבור אורחים המגיעים מחוץ לאזור. מדובר בנסיעה קצרה יחסית מתל אביב, גוש דן וחיפה, ונסיעה סבירה ולא ארוכה מדי מירושלים ומהצפון הרחוק יותר.

מחיר – כאשר עורכים חתונה קטנה, מצפים מרבית הזוגות לשלם מחיר גבוה יותר משמעותית עבור כל מנה. בפועל, בעוד מרבית המקומות המארחים אירועים קטנים הם אכן יוקרתיים יותר, ולכן יקרים יותר, אין זה אומר כי עליכם לקבל מראש את מחיר גבוה יותר משמעותית כגזירה משמיים. כאמור, תחום האירועים הקטנים פורח ומשגשג כיום, כך שקיימת רמת תחרות גבוהה יחסית בין מקומות לאירועים קטנים וספקים המתמחים בנישה זו. מבחינתנו, במהלך החיפושים חשוב לזכור זאת ולהתמקח, להשוות מחירים ולא להסכים מראש למחיר גבוה במיוחד. ספציפית, חשוב להבין בדיוק מה מקבלים עבור מחיר גבוה יותר וכיצד הוא בא לכדי ביטוי במהלך האירוע.

סיוע מאנשי מקצוע מקומיים – מקומות מסוימים המתמחים באירועים קטנים מציעים פעמים רבות אנשי מקצוע מהמקום (דוגמת מפיקי אירועים) לסייע לבני הזוג לתכנן, לעצב ולהפיק את האירוע הקטן שלהם. אחד הדברים היעילים ביותר בעת תכנון חתונה קטנה הוא מישהו שכבר הפיק אינספור אירועים כאלו ויודע בדיוק על מה לשים דגש. אל תחששו לשאול את אנשי המקום האם ביכולתם לצוות לכם אנשי מקצוע מנוסים לתכנון והפקת החתונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה