באישור צה"ל ישונה נתיב טיסה לקראת בנייה של פרויקט ענק וחדש בו 274 יח"ד שיוקמו במקום 36 יח"ד בגבעת אולגה.

באישור צה"ל ישונה נתיב טיסה לקראת בנייה של פרויקט ענק וחדש בו 274 יח"ד שיוקמו במקום 36 יח"ד בגבעת אולגה.

 

אחרי שהתקבלה ההחלטה על שינוי נתיב הטיסה מעל הפרויקט:

התכנית להתחדשות גבעת אולגה תופקד סוף סוף בוועדה המחוזית

 

תכנית ההתחדשות בגבעת אולגה שבחדרה ידעה תלאות רבות.

בימים אלה, לאחר שהוכשרה הדרך מגישה חברת ארזים (ג.י.א) את התכניות שלה לפרויקט לוועדה המחוזית לצורך מתן תוקף לתכנית.

חברת ארזים (ג.י.א) צפויה לבנות חלק משמעותי מכמות יחידות הדיור שיוקמו במסגרת תכנית ההתחדשות של גבעת אולגה- 274 יח"ד שיוקמו במקום 36 הקיימות בשטח כעת.

 

חברת 'ארזים' קיבלה לאחרונה את ההודעה בדבר החלטת צה"ל לשנות את נתיב הטיסה העובר מעל הפרויקט, שבתחילה נראה היה כי המגבלה בגינו עלולה לשלוח את הפרויקט כולו לתהום הנשייה, לאור הפיכתו לחסר כל כדאיות כלכלית.

לאחר שהנושא נפתר על הצד הטוב ביותר, ונתיב הטיסה שונה, יידרש הפרויקט כולו לעבור הנמכה של חצי מטר בלבד, דבר שלא צפוי לפגוע בכמות יחידות הדיור המתוכננות בפרויקט.

 

חברת ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון השקעות ואחזקות מקימה בימים אלה פרויקטים רבים בתחום ההתחדשות העירונית בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. בין היתר, בונה החברה פרויקטים בת"א, חדרה, בת ים ועוד.

 

"פרויקט ההתחדשות של גבעת אולגה בחדרה צפוי להפוך לפנינה של ממש עבור אלה המעוניינים לגור בסמוך לים, באזור עם נוף נפלא ועדיין- להישאר במרחק סביר מהמרכז לצרכי העבודה. הפרויקט בגבעת אולגה ידע ימים מורכבים ובירוקרטיות מתישות, אבל עם היציאה לדרך אין לנו ספק שצפוי פה פרויקט נפלא", אומרת סימה מאור, מנהלת ההתחדשות העירונית בחברת בחברת ארזים (ג.י.א).

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה