אלפים גילו את הקסם

אלפים גילו את הקסם

אלפי אנשים נהנו משלל האירועים שהתקיימו בחדרה בחוה"מ, כולל פסטיבל "קסם ברחובות חדרה", מופע באקו פארק וניווט תחרותי למשפחות ברחבי העיר.

אלפי אנשים נהנו משלל האירועים שהתקיימו בחדרה בחול המועד סוכות.

בין האירועים, הפסטיבל השנתי "קסם ברחובות חדרה" שנמשך יומיים בהפקת פנאי העיר חדרה ועיריית חדרה בשיתוף עם משרד התרבות והספורט והחברה להגנת הטבע.

היום הראשון של הפסטיבל התקיים לאורך רחוב ז'בוטינסקי וכלל פעילות צבעונית ותוססת שקשורה למורשת העיר חדרה: הצגות ילדים, מתחם מכוניות על שלט, תצוגה מרשימה מאוד של מכוניות מיוחדות, פעילות של תנועות הנוער ייעודית לסוכות, מתחם משחקים של פעם בהובלת ארגון המד"צים, תיאטרון רחוב ולהטוטנים והמון כיף.

קהילת חדרה והסביבה של החברה להגנת הטבע הפעילה עמדת יצירה של קישוטים לסוכה מחומרים בשימוש חוזר. בנוסף נהנו מאות המשפחות מסוכת חב"ד, מוזיקה נהדרת כולל עמדה מיוחדת של נגני הקונסרבטוריון העירוני, דוכני אמנים, מתחם מחול, עמדת צילום מגנטים מיוחדת ועוד. את היום הראשון הנחה עמי פדלון.

היום השני של הפסטיבל התקיים בבית ספר ארלוזורוב והיה בסימן מחול. הוא כלל מופע מרכזי של  Mystery of the danceמופע הריקוד האירי שכובש את ישראל. בנוסף התקיימו על הבמה המרכזית הופעות של להקות מחול אתניות מכל רחבי הארץ והרקדת הורים וילדים עם מלך ריקודי העם של ישראל, ירון כרמל. את היום השני הנחתה הגר שמידוב.

ברחבי בית הספר נהנו התושבים מתיאטרון רחוב ולהטוטנות, הולכי קביים, עמדת צילום מגנטים, דוכני אומנים והפעלות לכל המשפחה.

גם למופע המרכזי של חודש החגים, שהתקיים באקו פארק בהפקת "נחלים" העמותה לעידוד תיירות, הגיעו אלפי תושבים שנהנו מקרקס אפריקאי מלהיב צבעוני ומרתק שכלל קפיצות בחישוקי אש, אקרובטיקה, קפיצות בחבלים, חד אופן והכל קצב אפריקאי אותנטי. האמן המרכזי היה סטפן לגר (קומסי קומסה). הופעת הזמר ורקדן ההיפ הופ שסחף את המדינה, הלהיבה את הקהל הרב שגדש את הפארק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה