אירוע בר מצווה נוצץ במיוחד

אירוע בר מצווה נוצץ במיוחד

בר מצווה הוא הטקס החגיגי המציין את המעבר מגיל הילדות לתקופת הבגרות. הזדמנות לפרגן לילד, למשפחה ולחברים בחוויה ייחודית לכל החיים. הורים רבים מחפשים רעיונות יצירתיים כיצד להפוך את אירוע בר המצווה לאירוע חלומי ובלתי נשכח. לפניכם מספר טיפים לתכנון המאורע המשמח כולל המלצות לבחירת לוקיישן, קולינריה משובחת, נבחרת אטרקציות מנצחת ומזכרות לאורחים. היכון, הכן, מתחילים!

חגיגה על המפה – איך בוחרים לוקיישן מנצח לאירוע המשמח

השלב הראשון בכל אירוע הוא בחירת המיקום. לכל אזור יש קסם משלו, ראשית עליכם להבין מה חשוב לכם בהצלחת האירוע מבחינת אופי ואווירה, סביבה גיאוגרפית, היכן אתם גרים או מרבית המוזמנים או מקום על המפה קרוב לערוצי תחבורה ראשיים כך שיהיה קל להגיע לאירוע מכל הכיוונים. התייחסו גם לקונספט של אירוע בר מצווה בבחירת הלוקיישן הנחשק: האם אתם מחפשים משהו כפרי בחיק הטבע או אירוע יותר בסגנון אורבני או הנאה משני העולמות באולם אחד. שימו לב גם לתחזית מזג האוויר על מנת להחליט האם לחגוג במרחב פתוח או בחלל מקורה וסגור או לשלב בין השניים. מומלץ להגיע לסיור מקדים, לפגוש את הצוות המקצועי, להחליט על מועד ולסגור את כל הפרטים הטכניים לפני שמשגרים הזמנות.

ומה בתוכנית האומנותית? אטרקציות וריגושים לכל הגילאים

האקשן של מסיבת בר מצווה תלוי במידה רבה בסוג האירוע. האם מדובר בחגיגה שהיא בעיקר לבני משפחה וחברים של ההורים או במסיבת כיתה קצבית ומלהיבה לחבריו של הילד ובני כיתתו. אפשר כמובן גם לחבר בין המוזמנים ולתפור אירוע שיתאים לטווח גילאים רחב, אבל יש לדאוג מראש לכל הפרטים כך שיתאימו לאוכלוסייה מגוונת. למשל, אטרקציות, אוכל שילדים אוהבים, פעילויות שיעניינו גם את המבוגרים. אפשר ליצור הפרדה בין שני מתחמים – אחד למבוגרים ואחד לילדים.

החליטו על הקישוט של המקום ועל האטרקציות. סימולטורים, סדנאות יצירה, קיר סלפי, עמדת מגנטים, מופע חי, להקה או אומן, מצגת או קליפ. תנו לבעל השמחה להיות במרכז העניינים בין אם להנחות את האירוע או להופיע בפני הקהל הנרגש שהגיע לחגוג בשמחתו.
רעיונות נוספים לשדרוג האירוע: תקליטן שירקיד את כולם, מעגלי מתופפים שילוו את הילד בשמחתו, עמדות של מציאות מדומה, שולחנות משחק ועוד.

הקהל חוגג על קיבתו – תפקיד האוכל בהצלחת המסיבה

יש משהו באוכל שמחבר בין אנשים, יוצר טעם טוב מהאירוע ואחראי על ההצלחה של הערב. לכן, חשוב לבחור מקום המצויד בקייטרינג או בשף שיידעו לבחור את המנות הנכונות לגיבוש תפריט מנצח. התייחסו למגוון הקולינרי, להעדפות של מבוגרים לעומת ילדים, צמחונים וטבעוניים, האם זה יהיה חלבי או בשרי, מה יכללו הקינוחים, הפרזנטציה של המנות והסגנון – בופה עשיר או הגשה ישירות לשולחנות. היום טרנדי מאוד קונספט של עגלות מזון ודוכני מזון וכן מנות פוטוגניות שגם טעימות וגם נראות טוב, מנות בהרכבה עצמית.

החליטו אם הטקס יהיה חלק מהחגיגה או החגיגה תהיה אחרי הטקס עצמו ובכל מקרה, ציינו בהזמנות מראש כמה זמן עתידה להימשך החגיגה. שימו לב להסעות למי שלא יכול להגיע באופן עצמאי, במיוחד כאשר מדובר בילדים. עצבו הזמנה מרשימה עם כל הפרטים וערכו מעקב כדי להבין סטטוס הגעה של מי מגיע ובאיזה הרכב. אל תשכחו את כל הנושא של מתנות ומזכרות לאורחים בין אם מגנט שצולם עם חתן השמחה או עט מתנה עם כיתוב מעניין, פנקס משאלות וכל מזכרת אחרת עם תאריך השמחה או הקדשה אישית. שיהיה בשעה טובה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה