איך מתמודדים עם תביעות הלבנת הון?

איך מתמודדים עם תביעות הלבנת הון?

מי מאיתנו, אזרחי מדינת ישראל, לא יודע שעליו לשלם מיסים עבור כל עבודה שהוא עושה? זה הרי חלק מהחוק במדינת רווחה ולכן טבעי שכולנו נצטרך לשלם מיסים לאורך השנה. עם זאת, אנחנו גם רגילים לדבר על כך שהמיסים גבוהים, מה שמוביל לא אחת לרצון להעלים מס. למרות שאנחנו יודעים שזה אסור ולמרות שברור שזו עבירה חמורה, עדיין רבים כן בוחרים לבצע זאת, בין אם זה במסגרת פעולה כמו הלבנה של הון ובין אם זה בכל דרך אחרת. חשוב להבין שכאשר מדברים על עבירות כמו הלבנת הון מדברים על פעולות לא חוקיות שכוללות עונש חמור ביותר. הלבנה של הון זו פעולה שמתבצעת במטרה להסתיר את מקור הכסף, וזה נכון בין אם מדובר על כסף שמקורו בסחר בסמים או בכל פעולה לא חוקית אחרת. עברתם עבירה כזאת ואתם תוהים איך תוכלו להגן על עצמכם? אתם מואשמים? רוצים לתבוע אתכם? אם כך, אין ספק שאתם צריכים לבחור עוד היום את עורך הדין שיוכל לעזור לכם להתמודד עם העניין.

כיצד עו"ד יעזור לכם במקרים של הלבנת הון?

הלבנת הון זו עבירה חמורה שאתם עלולים לשלם עליה בלא מעט שנים של מאסר. לכן טבעי שתרצו לבחור עורך דין מקצועי ורציני, אך האם עצרתם לשאול את עצמכם ולהבין מה בעצם יהיה תפקידו של עוה"ד? כדאי לדעת שעורך דין לענייני הלבנה של הון יוכל, בשלב הראשון, לבדוק האם בכלל יש עילה לתבוע אתכם. זה אומר שהוא ירצה להבין מה באמת קרה בפועל, מה עשיתם והאם עשיתם את העבירה ביודעין או לא. בהמשך הוא יוכל גם לתדרך אתכם לגבי ההתנהלות ההולמות בחקירות, ממה עדיף להימנע ומה כן כדאי לעשות. בנוסף לכל אלה, כמובן שהוא גם יוכל לייצג אתכם בפני בית המשפט אם יהיה בכך צורך, מה שאומר שלעוה"ד שלכם יש תפקיד מרכזי בכל העניין.

איך לבחור את עוה"ד הנכון לכם?

בין אם אתם מחפשים היום עורך דין שיעזור לכם לבצע הסדר חובות לבנקים ובין אם אתם מחפשים עו"ד לענייני הלבנת הון, יש לברר אל מי אתם פונים. לא כל עורך דין מגיע עם ניסיון של שנים ולא כל אחד הוא איש מקצוע שנראה מספיק אמין. לכן יש לברר:

  • מי הממליצים של עוה"ד?
  • כמה שנות ניסיון יש לו?
  • האם הוא זמין לטיפול בתיק שלכם?
  • האם הוא יוצר עליכם רושם טוב כבר מהפגישה הראשונה?
  • מה הוא מבטיח לעשות למענכם?

והכי חשוב, כמו הוא מרשה לעצמו לגבות מכם עבור שירותיו? עורך דין רציני הוא איש מקצוע שאומנם תמיד תשלמו לו על השירות שלו אך מצד שני, פעמים רבות הוא בדיוק האדם שיוציא אתכם מהבוץ שאליו נכנסתם. לכן שווה לבחור איש מקצוע רציני ולהפקיד בידיו את הטיפול בעניין שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה