איך לתכנן מסיבת יום הולדת מקורית?

איך לתכנן מסיבת יום הולדת מקורית?

תכנון מסיבת יום הולדת מקורית יכול להיות משימה די מרגשת. אתם מנסים למצוא את המקום המושלם לעריכת המסיבה, לתכנן את הזמנת האורחים, וכמובן לעשות הכול כדי לעמוד במסגרת התקציבית. מה שאנחנו בעצם אומרים, שתכנון המסיבה כרוך בדאגה לחלקים רבים כדי שהפאזל הסופי יהיה מושלם.

אם המסיבה שאתם מתכננים היא מסיבת יום הולדת למבוגר, הנה כמה עצות שיסייעו לכם להילחץ פחות בתהליך ההכנה, בין אם אתם רוצים לשלב באירוע גם אטרקציות מלהיבות כמו השכרת תותח קצף או מתנפחים עליזים, ובין אם אתם מעדיפים משהו קצת יותר רגוע.

כיצד לתכנן מסיבת יום הולדת למבוגרים?

לתכנן מסיבה מקורית לעצמכם, זה קל יותר מאשר לתכנן מסיבה לאדם אחר. עליכם לקחת בחשבון חודשים מראש המון רבים, והצעדים הבאים יעזרו לכם להישאר מאורגנים לאורך כל התהליך.

  • תקציב

חשוב להתחיל בתקציב, כי הוא זה שישפיע כמעט על כל פרט במסיבה שלכם. ללא תקציב, תוכלו בסופו של דבר לגלות שאין ברירה ועליכם לשנות את הקייטרינג למסיבה, שמתברר כיקר מדי.

זכרו: להישאר מציאותיים ביחס לתקציב! התקציב לא צריך להיות ענק, כדי שמצב הרוח ביום הולדת יהיה מרומם.

  • נושא

אם אתם מתכננים את מסיבת יום ההולדת שלכם, תוכלו לבחור בכול נושא שאתם רוצים. אבל אם אתם מתכננים מסיבה למישהו אחר, עליכם להתייעץ אתו (אלא אם זו מסיבת הפתעה).

בין נושאים למסיבת יום הולדת 20 ועד לנושאים למסיבת יום הולדת 50, יש אפשרויות רבות לבחירה.

נסו לשמור על עקביות הנושא לאורך כל המסיבה. כך כל אחד מהאורחים יוכל לחוש את האווירה והאופי המיוחד של מסיבת יום ההולדת המקורית שלכם, הנבדלת מהמסיבות האחרות. נסו לשלב את הנושא לא רק בעיצוב אלא גם במזון ובהזמנות.

  • תאריך

בחירת תאריך המסיבה יכולה להיות מסובכת, אז נסו לתכנן את המועד מראש. עריכת מסיבת יום הולדת בסוף שבוע יכולה להיות אפשרות טובה, כי בדרך כלל אנשים יהיו חופשיים מעבודה ומתכניות אחרות.  בחרו מראש בתאריך מספיק רחוק, כדי שאנשים יוכלו לשריין את הזמן למסיבה מבעוד מועד.

  • מקום

אחד המקומות הנוחים ביותר לעריכת מסיבת יום הולדת, הוא הבית או החצר. וזה לא אומר שמסיבת יום הולדת מקורית לא יכולה להתקיים בבית.

אחרי הכול, מה שהופך אותה למקורית זה יותר האווירה והתוכן של המסיבה. אז אם התקציב שלכם לא מספיק גדול כדי לערוך את המסיבה במסעדה, או כדי לארגן נסיעה משותפת לאזור טבע פראי ומיוחד – אפשר לערוך את המסיבה בבית ולהיות בטוחים שזו תהיה מסיבה עליזה ושמחה ביותר, תלוי באטרקציות, בתכנים, ובמורל הגבוה של האורחים.

  • רשימת אורחים

אם אתם מתכננים מסיבה למישהו אחר, בדקו עם מי הוא רוצה לחגוג את יום ההולדת שלו. גם כאן יש חשיבות רבה לתקציב. ככול שתזמינו יותר אנשים כך תצטרכו להוציא כסף רב יותר עבור מנות המזון.

  • אוכל

עריכת מסיבת יום הולדת עם אורחים רעבים, היא ממש לא רעיון טוב, גם אם אולי מקורית… יש מגוון של אפשרויות אוכל למסיבת יום הולדת. בחירה בסגנון של מזנון יאפשר לכול אורח למלא את הצלחת שלו כרצונו. זה גם יאפשר לכול אחד מהאורחים לגשת לשולחן ולקחת מנה מתי שבא לו, ולא תצטרכו לדאוג שמא מישהו לא קיבל מנה.

  • מזכרת

היפרדו מהאורחים שלכם עם מתנה שתזכיר להם את מסיבת יום ההולדת. עוגיות מאפה בית, מיני בקבוקי אלכוהול או עציץ נחמד, יכולים להיות מזכרת נהדרת שכל אורח ישמח לקבל מכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה