איך להעביר את הזמן עם הילדים בתקופת הסגר

איך להעביר את הזמן עם הילדים בתקופת הסגר

זה קורה שוב, סגרו לילדים את בתי הספר והגנים. פתאום הילדים בבית וצריך למצוא אטרקציות ופעילויות בכדי להעביר את הזמן בצורה כייפית וחינוכית, כזאת שתקנה להם ערך מוסף של למידה. אז בכדי שתעברו את הסגר הנוכחי בשלום, ריכזנו עבורכם רעיונות לפעילויות והפעלות לילדים בבית. הפעלות, משחקי קופסא, משחקי חברה, משחקי חשיבה והרכבה, חוברות צביעה הכנה לבית הספר, חידונים, סרטונים, ועוד .

טריוויה לכל המשפחה – עד כמה באמת אתם מכירים את בני המשפחה? מה הצבע האהוב על ילדיכם? האם אתם יודעים אילו תחביבים מוזרים יש לכל אחד מהמשפחה? בקטגוריית הטריוויה שלנו תוכלו למצא מגוון שאלות המיודעים לכל המשפחה, מה שירחיב משמעותית את הידע המשפחתי שלכם. כך תכירו טוב יותר את המשפחה שלכם ואת היכולות הפוטנציאליות של כל אחד מבני המשפחה.

חוברות עבודה וספרי קריאה –  רוצים להקנות לילדיכם ערכים חינוכיים משמעותיים ופיתוח יכולות חשיבה? הכנסו חוברות העבודה שלנו והתחילו ליצור דברים מיוחדים יחד עם ילדיכם. זוהי פעילות משעשעת מאוד ויצירתית אשר תקנה לילדיכם יכולות מוטוריות ומחשבתיות. כך תוכלו להיכנס לעולמם של: חוברות צביעה של נסיכות, חוברות עבודה של פיות, חוברות צביעה מומינים, עושים חשבון ועוד חוברות ממגוון סוגים של חוויות.

כמו גדוליםרומים שהילדים שלכם ירגישו כמו גדולים? קנו להם מגוון מוצרי גדילה לעבוד איתם, כמו: כלי עבודה לילדים, עגלות בובה, מטבח עץ לילדים, בית בובות לילדים, כלי נגינה לילדים ועוד. צעצועים אלו ייתנו לילדיכם את התחושה כי יש להם כעת אחריות של מבוגרים, מה שיפתח מאוד את היכולות המוטוריות שלהם ואת היכולות הטכניות שלהם להתעסק עם דברים מורכבים של מבוגרים.

משחקי חשיבה והרכבה – רוצים שהילד שלכם יפתח יכולות חשיבה מורכבות כמו: להרכיב תחנת כיבוש אש, או לשחק התחתנת משטרה, להרכיב פאזלים מעץ או להרכיב גלגלי שיניים מסובכים? הכנסו לקטגוריית משחקי חשיבה שלנו ותגלו עולם שלם של אתגרים לכל המשפחה, מה שיקנה ערך מאוד שימושי הן להורים והן לילדים.

חזרה לבית ספר – זוהי הזדמנות נפלאה לבחור יחד עם הילדים את מוצרי בית הספר שילוו אותם במשך כל תקופת הלימודים שלהם. החל מתיקים מעוצבים לילדים, מחברות של גיבורי על, חומרי יצירה לבית ספר ועוד. תנו לילד את התחושה כי הוא זה ששולט בעיצובים שיבחר ובדמויות האהובות עליו, דבר זה יקנה לילד את התחושה כי יש לו אישיות ייחודית המותאמת רק אליו, לכן חשוב שתיתנו לילדיכם לבחור את המוצרים שילוו אותו תקופה ארוכה וישימו אותו במעמד חברתי מסויים בבית ספר.

לסיכום: אנו ממליצים לנצל לטובה כל רגע משפחתי בתקופת הסגר. הסגר נותן למשפחה את ההזדמנות להתגבש ולפתח תחביבים משותפים ואפילו גילוי מחדש של אחד את השני. כל המוצרים נמצאים ברשת ותוכלו להזמין אותם עד לפתח ביתכם, מה שיקנה להורים את הנוחות המקסימלית  לפנות את הזמן איכות הזה לטובת יצירת אתגרים חינוכיים ואתגרים מחשבתיים יחד עם ילדיהם. אז קחו את הזמן הזה ותמקסמו אותו עם ילדיכם, זה מאוד ישתלם לכם בעתיד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה