איך להגיע לעבודה במהירות מבלי לעמוד בפקקים

איך להגיע לעבודה במהירות מבלי לעמוד בפקקים

נמאס לכם להגיע לעבודה באיחור? הנה כמה פתרונות בשבילכם

חיי היום יום של אנשים מבוגרים ובפרט הורים לילדים קטנים, הם אינטנסיביים מאוד. הרצון לנהל קריירה וחיי משפחה במקביל, הופך את השגרה למלאה בלחצים, כאשר המשאב העיקרי שחסר לרוב בני האדם הוא – זמן. כאשר אתם יוצאים מהבית בבוקר ומתכוננים להגיע לעבודה, ייתכן שייקח לכם הרבה יותר זמן מאשר שתכננתם, בעיקר בגלל עניינים שאינם קשורים אליכם ושלכם אין דרך להשפיע עליהם, למשל פקקי תנועה, תאונות דרכים שמעכבות ועוד סיבות שונות אחרות. למרות זאת, ישנם כאלה שבחרו לעשות שינוי בחייהם ומצליחים להתחיל את היום שלהם וגם לסיים אותו, בשלווה רבה יותר מאחרים.

מוצאים דרך להגיע לעבודה בדרכים חדשות

אם אכן הפקקים בדרך ובעיקר בתוך העיר, הם אלו שמעכבים אתכם מלהגיע בזמן, ייתכן שמציאת דרכים חלופיות או שיטות תחבורה חדשות, הן אלו ש"יצילו" אתכם מן העיכובים הללו. בימינו כלי רכב דו גלגליים כמו אופניים או קורקינט חשמלי לסוגיו, יכולים בהחלט לשמש ככלי תחבורה יעילים, הרבה יותר מאשר מכוניות. מי שעובד בתוך העיר ועליו לחצות קילומטרים ספורים מפתח ביתו ועד למקום העבודה, בוודאי יכול להיעזר בקורקינט או אופניים בצורה אפקטיבית מאוד. יתרה מזו – שילוב של אופניים, למשל, בחלק מן הדרך ואז שימוש בתחבורה ציבורית, יכול לחסוך לכם גם זמן רב וגם לא מעט כסף. באשר לצורך "לפזר למסגרות" את הילדים הצעירים, ניתן לעשות גם כן שימוש משולב בין הליכה ברגל, שימוש מינימלי ברכב עד לגן ואז נסיעה בקורקינט. הדגמים המתקפלים יכולים להיכנס כמעט לכל תא מטען והם נוחים וקלי משקל לנשיאה, גם אם תצטרכו לקחת אותם אתכם באוטובוס.

יוצאים בשעות שבהן יש מינימום של פקקים

אם אינכם אלו שצריכים להסיע את הילדים למסגרות הלימוד, אתם יכולים להחליט בצורה חופשית יותר על תזמון היציאה מן הבית. לעיתים רבע שעה לכאן או לכאן, יכול לעשות את ההבדל הגדול, בהיבט של פקקי התנועה בדרך. בדקו בעצמכם או שאלו עמיתים לעבודה המתגוררים בקרבת מקום, מהן השעות העמוסות ביותר בכבישים. במידת האפשר, צאו מוקדם יותר והקדימו את הפקקים, או לחילופין בחרו להמתין ולצאת אחרי שעות העומס.

עבדו מהבית אם אתם יכולים

תקופת הקורונה הראתה למנהלים של ארגונים רבים, שהעובדים יכולים לעשות עבודה נהדרת גם כאשר הם נמצאים בביתם. אם תפקידכם וסוג המשרה שלכם מאפשרים זאת, בקשו לעבוד מהבית לפחות חלק מהזמן. בצורה כזאת, תוכלו לנהל את יומכם לפי הצורך של בני הבית ולתכנן את הזמן בצורה המותאמת אליכם. משמעת עצמית קפדנית והקצאת שעות עבודה מסודרות, יכולות להקל מאוד על עובדים שמוצאים את עצמם מבזבזים זמן יקר בדרכים, במקום לעבוד, כאשר הזמן הפנוי יאפשר לכם להיות יעילים יותר במילוי המטלות שלכם ובעיקר להיות רגועים והרבה פחות לחוצים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה