איך בוחרים מזרן זוגי בטיב מעולה

איך בוחרים מזרן זוגי בטיב מעולה

היצע המזרנים הוא רחב מאד . בעת רכישת מזרן יש להקפיד ולבדוק כמה נקודות מהותיות כדי שהבחירה תהיה מוצלחת והמזרן ישרת אתכם לאורך שנים רבות.

לאור העובדה שרוכשים מזרן אחד לכמה שנים ובחירת מזרן לא מוצלח ולא מתאים תהיה נעימה פחות לטווח הארוך, יש לבחון זאת לעומק.

איך בוחרים מזרן זוגי

שיטות הייצור של המזרנים הזוגיים השתנו לאחרונה כיוון שהתווספו אליהם חומרי גלם כמו ויסקו ולטקס. כמו כן מתבצע הליך של עיטוף המזרן בבד נושם כמו כותנה אורגנית שהיתרון שלה הוא בכך שחומר זה דוחה חיידקים וכך הם אינם מצטברים ברחבי המזרן.

המזרנים המומלצים המכילים קפיצים המותקנים בתוכם מסוג קפיצי מרשל מבודדים (Marshall) שהם קפיצים איכותיים ביותר, המאפשרים חלוקה נכונה של משקל הגוף על שטחו של המזרן כולו. כל אדם משפיע כשהוא ישן רק על הקפיצים הממוקמים מתחתיו ולכן שינוי תנוחה של בן הזוג אינה משפיעה ואינה מפריעה לשינה של האדם האחר. בין הקפיצים מונחים שכבות של לטקס, ויסקו או ספוג היוצרים יחד מרקם נוח במיוחד המאופיין בחלק קשיח בתחתית המזרן וחלק רך יותר בחלקו העליון.

הקשיות במזרוני פולירון

לכל אדם מתאימה דרגת קשיות שונה של מזרוני פולירון על פי המצב הבריאותי שלו ובעיקר של עמוד השדרה שלו. מומלץ לכל לקוח לשכב על כמה סוגי מזרונים כדי למצוא על איזה מזרון הוא חש את הנוחות המרבית.

לעיתים הלקוחות מעדיפים לרכוש מזרון זוגי פולירון בדרגה זהה למזרון הקודם שהיה ברשותם ואחרים מעדיפים לבצע שנוי כדי לשפר את איכות השינה שלהם.

חומרי הגלם שהרכבם יוצר מזרן זוגי איכותי

ספוג פוליאוריטן, בכל מזרון זוגי קיימת דרגה שונה של ספוג זה, על פי רמת הדחיסות של הספוג במיקומים השונים בתוך המזרון נקבעת דרגת הקשיות שלו.

ויסקו הוא חומר עמיד מאד בעל אלסטיות יוצאת דופן ודחיסות רבה. החומר מאפשר את פיזור לחצי המשקל והאיברים השונים של הגוף לכל אורכו של מזרון פולירון ולכן נוחות השינה עליו היא מקסימלית.

לטקס הוא חומר גמיש הדוחה חיידקים. לכן הימצאותו בתוך המזרון מגנה עליו מפני היווצרות של קרדיט הבית, זיהומים שונים עובש עש וכו'.

שיטת רכישת מזרון פולירון לתקופת התנסות

לאור חשיבותה הרבה של השינה, מזרוני פולירון מאפשרים לכל לקוח לרכוש את המוצר שבחר ולנסות אותו בפרק זמן מסוים. אם נוח ללקוחות לישון על המזרון, אם הם חשים בהבדל מול המזרון הקודם, ואם איכות השינה משתפרת, הרי שהם ביצעו רכישה נכונה.

אך אם איכות השינה אינה טובה, הלקוח מרגיש שהמזרון רך מדי או קשה מדי עבורו, יש אפשרות להחזיר את המזרון ולרכוש במקומו דגם אחר שיתאים יותר.

כל הדגמים בכל הגדלים ממתינים לכם באתר האינטרנט שלנו https://www.sleepdepot.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה