איך בוחרים דשא סינטטי? המדריך המלא

איך בוחרים דשא סינטטי? המדריך המלא

עצבתם את הבית מחדש ומשהו עדיין חסר לשלמות התמונה? כאשר ניגשים לבחור דשא סינטטי מדהים שיתאים לגינה חשוב מאוד ללמוד את המשימות שבעקבותיהן הדשא יתמזג נכון עם כלל התמונה.

צריכים כלים? אין לכם מושג איך מבדילים מסוג דשא אחד לאחר? הנה לפניכם כל הטיפים שהכנו לכם בפשוט ירוק- הבית לשדרוג המושלם באמצעות משהו שהוא יותר ירוק מתמיד.

טיפ מספר 1# מה המטרה שלכם ומה רמת הצפיפות הנדרשת?

יש לא מעט סוגים של דשא סינטטי, השאלה היא מה אתם צריכים באמת? מה יתאים לגינה שלכם הן בהיבט הנוחות והשימוש והן בהיבט העיצוב. בגדול, כאשר בוחרים דשא סינטטי אחד הדברים שצריך לשאול את עצמכם זה מה המטרה שלכם?

האם אתם מאוהבי הספורט שמתאמנים בגינה? האם יש לכם בית עסק בבית או שאתם מחפשים גינה פרטית שיהיה לכם אפשרות לחזור אליה בסוף היום או להתחיל איתה את היום? בשלב הבא כשמבינים את המטרות אפשר לדבר על סוג הדשא וצפיפותו.

דשא סינטטי צפוף יהיה עמיד יותר בהתאם לרמת הצפיפות שלו. כמו כן, כאשר בוחרים דשא סינטטי צפוף יותר הוא יישחק יותר לאט ויישאר זקוף ויפה להרבה יותר זמן. משתמשים בגינה כמה שיותר לכל מיני שימושים? אולי ראוי לבחור את הדשא הצפוף מראש.

בסופו של חלק זה חשוב לבחור דשא שהוא גם בטעם אישי ועיצוב מושלם, משהו שיספק לכם את התחושה הנעימה ביותר. לכן, לפני שאתם רוכשים את הדשא ראו אותו בזמן אמת בתצוגה בחנות כאשר הוא מותקן לצד אביזרים אחרים וצמחיה שנמצאת בגינה- זה בהחלט יהווה לכם אינדיקציה לפני שתקבלו את ההחלטה האמיתית.

טיפ מס' 2# קשה או קל? שלב ההרכבה והתייחסות לעניין האחריות ותו התקן  

אחת הטעויות זה לחסוך את ההתקנה ולעשות את זה לבד, יש לכם ניסיון? אם אין לכם רצוי מאוד שלא תגרעו מהמשימה ותבחרו מתקין מקצועי שמכיר ויודע להתקין דשא סינטטי ויכול לחסוך לכם לא מעט זמן, כסף וקשיים מיותרים.

דבר נוסף שחשוב לבדוק לפני שבודקים דשא סינטטי זה לברור דשא עם אחריות ארוכת טווח לצד הדגם האיכותי ביותר. יש לבדוק מה האחריות שתקבלו ולקבל אותה כתובה בצורה מסודרת לצד יבואן רשמי.

תו התקן הוא לא האחרון אבל הוא אחד הדברים החשובים שיידרש מכם לברור לפני שתבחרו דשא סינטטי. יש לבדוק את כל הליכי הייצור, החומרים ותעודה כי אכן מדובר בדשא שאיננו מסוכן, מעכב בעירה, אין בו רעילות והוא מיוצר אך ורק על ידי גורמים המחויבים לבקרה מלאה על כל המשתמע מכך.

רוצים להתקין דשא סינטטי ומחפשים מחיר שווה לכל נפש? אין לכם מושג מאיפה מתחילים, איך מתקינים ומה נכון?  פשוט ירוק- הכי קרוב שתקבלו לירוק עד.

צילום: CANVA

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה