איך אפשר לבחור את קופת הגמל האידיאלית? 

איך אפשר לבחור את קופת הגמל האידיאלית? 

החיפוש אחר קופת הגמל המושלמת עשוי להיות מתיש ומייגע. תמצאו את עצמכם מתלבטים בין לא מעט אפשרויות שונות שכל אחת מהן יכולה להישמע לכם רלוונטית. אז מהם הטיפים הכי טובים לבחירת הקופה האידיאלית? יש לנו כמה עצות חשובות עבורכם שיכולות לשנות את כל תפיסת העולם שלכם. ברגע שתבחרו את הקופה הנכונה תדעו כי הכסף שלכם נמצא בידיים הבטוחות ביותר. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שתעשו בחירה חשובה שכזאת? אנו כאן על מנת לעשות לכם סדר בכל האפשרויות, מכאן יהיה לכם קל לעשות בחירה שתהיו שלמים איתה. 

מה שטוב לאחרים לא בהכרח טוב עבורכם 

אחד מהכללים הכי חשובים בעת בחירת קופת הגמל היא לזכור שמה שנכון לאחרים לא בהכרח נכון עבורכם. יש כאלה שנוטים לבחור בצורה עיוורת את הקופה המתאימה להם. אך בפועל לכל אחת יש בחירה שונה שהיא הבחירה הנכונה. ברגע שתיכנסו אל תוך עובי הקורה תוכלו לעשות בחירה שתהיו איתה שלמים. לא בכל יום אתם בוחרים קופת גמל, ולכן מוטב כי תשקיעו את מלוא תשומת הלב. אל תבחרו את הקופה שאותה כולם בוחרים כי זה מה שנראה לכם הכי טוב לעשות. 

תסתכלו על הביצועים לאורך זמן 

לכל קופת גמל יש את ההיסטוריה שלה, ולכן מוטב כי תסתכלו על הביצועים לאורך זמן. קופת הגמל לא נבחנת על מה שקורה בזמן האחרון, אלא על מה שקרה מאז הקמתה. ברגע שתוכלו לבחון את ההיסטוריה של כל קופת גמל, תדעו בדיוק באיזה קופה לבחור. בסוף הביצועים לאורך ההיסטוריה הם אלה שיספרו לכם בצורה הכי טובה איך יראה העתיד. השאיפה שלכם תהיה כי בעתיד הביצועים יהיו כפי שהם היו בעבר. 

אחוזי התשואה העתידיים הצפויים 

בעבר היה קשה מאוד לדעת כיצד יראה העתיד של כל קופת גמל. כיום ניתן לחזות את אחוזי התשואה על פי לא מעט פרמטרים שונים. לכן מראש תנסו למצוא את קופת הגמל עם אחוזי התשואה הכי גבוהים שיש. את הכסף שלכם תרצו לשים במקום טוב שיאפשר לכם להרוויח כמה שיותר. אם יש קופת גמל שאחוזי התשואה בה יהיו גבוהים יותר, תוכלו לעבור אליה ללא כל בעיה. זה מה שאמור להעסיק אתכם כאשר אתם ניגשים לבחור את הקופה שבה תרצו לשים את כספכם. 

גובה דמי הניהול של הקופה 

גם כאן תוכלו למצוא לא מעט הבדל בין קופת הגמל שלכם לבין קופות גמל אחרות. השאיפה היא כמובן לשלם כמה שפחות, כך יישאר לכם יותר כסף בכיס. דמי הניהול הם חלק בלתי נפרד מכל קופת גמל שבה תרצו לשים את הכסף שלכם. אין דרך למנוע את תשלום דמי הניהול, אך ישנה אפשרות להפחית אותם עד למינימום האפשרי. ברגע שתפחיתו את דמי הניהול, תוכלו לחסוך המון כסף. לעיתים בדיקה פשוטה עשויה לסייע לכם לחסוך מאות שקלים בשנה. 

הגמישות של קופת הגמל 

לסיום רגע לפני שאתם עושים את הבחירה החשובה, יש עוד דבר אחד שתצטרכו לבחון. הגמישות של הקופה היא פרמטר שעליו לא תוכלו להתפשר. הסיבה היא כמובן שתוכלו לבצע את השינויים הנדרשים על פי המציאות שמשתנה כל הזמן. אם לא תבחרו קופת גמל שתוכלו לבצע בה שינויים, תמצאו את עצמכם תקועים במקום. הדינמיות שלכם היא חשובה בטח לנוכח השינויים הרבים שעשויים להתרחש. ברגע שתוכלו לשנות את המסלול תוכלו להוציא בכל פעם מהלימון לימונדה, ולבצע את ההתאמות הדרושות. 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה