אופק המרכז לזכויות בע"מ מה חשוב לדעת על הצהרת בריאות טרם רכישת ביטוח סיעודי?

אופק המרכז לזכויות בע"מ מה חשוב לדעת על הצהרת בריאות טרם רכישת ביטוח סיעודי?

לקוחות רבים של אופק המרכז לזכויות בע"מ פונים בכדי לקבל ליווי בהגשת תביעות לביטוח הסיעודי. ביטוח סיעודי מבטח אתכם ואת היקרים לכם במקרה בו תאלצו לקבל עזרה וטיפול סיעודי צמוד. על פי רוב טיפול בחולה סיעודי הוא טיפול יקר, אינטנסיבי וחיוני לשמירה על בריאות החולה יציבה. חולים סיעודיים יכולים להמשיך לגור בביתם, אז נדרשת עזרה של מטפל צמוד, או לעבור לגור במוסד סיעודי, ובהתאם הוצאות הטיפול עולות. לעולם אין לדעת מתי אדם עשוי להגיע למצב בו הוא יזדקק לטיפול סיעודי, לכן חשוב מאוד להחזיק ביטוח כזה, ובמידת הצורך להסתייע בליווי אופק המרכז לזכויות בע"מ. אולם, טרם רכישת הביטוח, יש למלא הצהרת בריאות מפורטת.

מהי הצהרת הבריאות?

הצהרת בריאות היא מסמך שאתם מגישים לחברת הביטוח עוד לפני שרכשתם את הביטוח הסיעודי. מסמך זה מאגד את כל הפרמטרים של מצבכם הבריאותי, ומאפשר לחברת הביטוח לספק הצעת מחיר מלאה ורלוונטית לכם. לעיתים יחריגו חברות הביטוח מצבים רפואיים מסוימים כמו מחלות קיימות מהביטוח, לכן לא תוכלו לקבל כיסוי ביטוחי על התפתחות של מצבים רפואיים אלו. יחד עם זאת, חברת הביטוח תהיה אחראית לכל מצב סיעודי אליו תקלעו, ותוכלו להסתייע בצוות אופק המרכז לזכויות בעמ במקרה כזה.

איך למלא הצהרת בריאות לפי המומחים של אופק המרכז לזכויות בע"מ?

מילוי הטפסים עשוי להיות מתיש, אולם חשוב לשים לב לפרטים הקטנים. תהיו גלויים, ספרו על כל בעיה בריאותית, הליך רפואי, או תרופה שאתם נוטלים באופן קבוע. במידה ותרצו בעתיד לתבוע את חברת הביטוח בליווי חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ, הצהרת הבריאות תהווה המקור המוסמך עליו ישען הביטוח בעת בדיקת הזכאות שלכם לפיצוי כספי ולסיוע.

אם יש משהו לא ברור בהצהרה, אל תחתמו אליה עד לבירור מלא מול נציג הביטוח. לאחר מכן, החזירו לנציג החברה את המסמך, ותקבלו את הצעת המחיר ולצידה את כלל ההחרגות הביטוחיות שלכם. ההחרגות הן מצבים רפואיים אשר החברה לא מוכנה לקחת תחת אחריותה.

חברת אופק מדגישה כי היא איננה עוסקת בתחום עריכת דין ואיננה מתיימרת לעסוק במקצוע עריכת דין וכל טיפולה בלקוחות הינה על צד הפרוצדורלי והטכני בלבד, ועזרה במילוי הטפסים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה