אומנות, גנים בוטניים ובית "השוקולד": קייב יודעת לפנק את התיירים שלה

אומנות, גנים בוטניים ובית "השוקולד": קייב יודעת לפנק את התיירים שלה

בתור אחת הערים הפופולאריות ביותר עבור הישראלים ב-20 השנים האחרונות, קייב מציעה אין ספור אטרקציות לתיירים שלה. מעבר לאתרים הידועים ולמונומנטים שצריך לראות, היא מציעה בעיקר גיוון, ואפשרויות שנוגעות לכל מי שמגיע אליה – מצעיר ועד מבוגר, מפודיז ועד חובב טיולים, ומאוהבי אומנות ועד לחובבי הספורט. כאשר בודקים את הנושא של טיסות לקייב הדבר החשוב הוא לתכנן את הטיול היטב, ולאור המגוון, לצמצם עד כמה שיותר לפי הרצונות והצרכים. בתוך כך, יש כמה אתרים שפשוט אסור לפספס בקייב וצריך לשים לב לכלול אותם במסלול.

כנסיית סט. סופיה

נדיר לראות אטרקציות שנשארות שלמות במשך אלף שנה, אך כזו היא בדיוק כנסיית סט. סופיה. בנייתה החלה בשנת 1037 וארכה שלוש שנים, אם כי במשך השנים נעשו בה עבודות תחזוקה קלות בלבד. כיפת הזהב, הגובה והסביבה הופכים אותה למשהו שחייבים לחוות.

רובע מיסטצקי ארסנל

לאורך מרבית ימי השנה, רובע האומנות של קייב כולל תערוכות, פסטיבלים ושווקים מכל הסוגים, של אמנים שמגיעים מכל רחבי האזור. גם שבוע הספר ושבוע האופנה של קייב נערך במקום, כך שיש פעילויות ללא הפסקה במקום שלא מפסיק לתת לחובבי האומנות.

לחצו אם אתם מחפשים דיל לחופשה בחו"ל?  

מנזר פצ'רסק לאברה

עוד אתר בקייב אשר מחזיק בהיסטוריה ארוכה, מהמאה ה-11 ליתר דיוק. מדובר באחד מהמנזרים העתיקים באזור אוקראינה ורוסיה, שכולל כמה כנסיות קטנות, גנים מרהיבים והרבה מאוד אלמנטים שונים שמרכיבים את ההיסטוריה של קייב.

הגנים הבוטניים של קייב

ההבדל בין הגנים הבוטניים של קייב לגנים בוטניים אחרים הוא שהגנים של קייב הם חלק מהשמורה הלאומית הגדולה של העיר. הם כוללים גם מנזר שנשמר מהמאה ה-19, סוגים שונים של פרחים וקקטוסים ועצי נוי שקשה לראות באזור הזה של המדינה.

בית השוקולד

לא, לא תמצאו שם שוקולד בחינם, אלא פשוט אחוזה גדולה שעברה שיפוץ בשנת 2009. שטח הפנים הפך לגלריה מפוארת, ואפשר לבלות שעות במסדרונות הענק, עם פריטים מהארכיון של רוסיה. הזמנת טיסות לקייב חייבת לכלול את בית השוקולד, כמו את שאר האטרקציות ברשימה הזו, אם רוצים לקבל טעימה אמיתית מבירת אוקראינה.

צילום: 123RF

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה