אודות הדרכים השונות שבהן אנשים מעשנים כיום

אודות הדרכים השונות שבהן אנשים מעשנים כיום

אחד המאפיינים הבולטים של המאה ה-21 הוא הגיוון. בעוד ועוד תחומים יש לנו יותר ויותר דרכי פעולה ואפשרויות, וגם בתחום העישון צצו לצד הסיגריות של פעם עוד כמה וכמה אופציות. בפרט מתבלטת הסיגריה האלקטרונית – או כפי שהיא נקראת בז'רגון המקצועי, מכשיר אידוי – ועוד מוצרי עישון שהביקוש אליהם נמצא במגמת עלייה הם עלי טבק לגלגול וסיגרים.

סיגריה אלקטרונית

סיגריה רגילה הפכה בשנים האחרונות לפריט שמעורר אנטגוניזם. בסיטואציות רבות מי ששולף סיגריה, ולבטח מי שמדליק אחת, זוכה למבטים זועפים ולעתים אפילו ל"צו הרחקה". הסיבה לכך היא כמובן העשן ואיתו הריח הלא נעים שמפיצה סביבה סיגריה שפעולתה מבוססת על שריפה, כך שלעתים גם בתוך הבית שלו נאסר על המעשן לעשן.

הפתרון הטוב ביותר לבעיות הריח והעשן הוא המרת פעולה השריפה באידוי. אידוי נוזלים שמכילים ניקוטין לא גורם לעשן ולריח לא נעים, ועל כן בסיגריות האלקטרוניות ניתן להשתמש בכל מקום בלי לחשוש מתגובת הסביבה. בנוסף מדובר במכשיר בעל מראה של גאדג'ט מוצלח, ובפרט כך הדבר כשמדובר על סיגריית juul, הלהיט שכבש את השוק האמריקאי (כ-70% מכלל מכשירי האידוי במדינה הענקית הם juul, ולמעשה ישנו אפילו פועל שמבוסס על שם המוצר, ג'ולינג).

סיגריית juul היא גם הסיגריה האלקטרונית שמחקה בצורה הקרובה ביותר את חוויית העישון של הסיגריות הרגילות, וזאת בזכות הוספת חומצה בנזואית למלחי הניקוטין שבנוזלי האידוי. גם במוצר זה וגם בסיגריות אלקטרוניות אחרות ניתן לבחור בין מגוון רחב של טעמים, שבאופן טבעי תורמים גם הם להנאה. ביניהם: וניל, פירות יער, מנגו, ליצ'י, פודינג אורז, קפה, מנטה ועוד. עוד כדאי לדעת שניתן למצוא נוזלי אידוי עם רמות שונות של ניקוטין, ואפילו ללא ניקוטין בכלל וכך לייצר את חוויית העישון המדויקת.

עלי טבק לגלגול

עוד אופציה שיש לה לא מעט מעריצים בימינו היא גלגול סיגריות – כלומר לייצר בעצמכם את הסיגריה שלכם, או אם תרצו, ה- DIY של עולם העישון. כדי להכין סיגריה נדרשים קודם כל עלי טבק וכמובן גם ניירות שיהוו את המעטפת.

המפתח העיקרי לחוויית עישון מהנה הוא כמובן בחירה נכונה של עלי הטבק. היצרניות המובילות בתחום זה הן פרש צ'ויס, רואו ופאואר מאטיק, ובהחלט כדאי לתת עדיפות לעלים שלהן. פרמטר מרכזי שני הוא החוזק – ישנם עלים שמוגדרים כבעלי דרגת חוזק גבוהה ולעומתם כאלה שמוגדרים כקלים יותר, וגם בתווך תמצאו כמה וכמה אפשרויות (קלה-בינונית, בינונית-חזקה וכו'). הבחירה היא בהתאם לטעם האישי של כל מעשן.

המלצה נוספת היא להעדיף עלי טבק שהחיתוך שלהם עדין אם אתם מגלגלים את הסיגריות בעצמכם. אם תרצו, תוכלו להצטייד גם במכשיר ייעודי לחיתוך עלי טבק.

סיגרים

אם סיגריית juul היא האופציה הפופולרית ביותר בקרב כל מוצרי העישון החדשים, סיגרים הם האופציה היוקרתית. סיגר, כדאי לדעת, הוא טעם נרכש, ועוד דגש מהותי בכל הנוגע למוצר עישון זה הוא שתנאי האחסון שלו חייבים להיות אופטימליים. לחות גבוהה מדי, ואפילו באחוזים בודדים, או טמפרטורה לא מתאימה עלולות להזיק לסיגר ולפגום במידה משמעותית בחוויית העישון. בהתאם מד לחות דיגיטלי הוא חובה

מבחינת בחירת הסיגרים, כדאי לבחון את הריח (כשהדרך הנכונה היא פשוט לרחרח מספר סיגרים ולאפשר לאף, ואיתו כמובן ללב, להנחות אתכם אל הסיגר שיספק לכם מקסימום הנאה), את המותג (הטובים ביותר הם בוליבאר, קוהיבה ומונטהקריסטו), את העלה שמשמש כמעטפת (ובפרט שלא יהיו בו חורים) ואת חוזקו של הסיגר (הכלל הוא שסיגרים כהים הם גם חריפים).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה