אדריכלית העיר הוזמנה להרצות בקפריסין

אדריכלית העיר הוזמנה להרצות בקפריסין

במסגרת תוכנית "ערים חכמות" הוזמנה אדריכלית העיר חדרה להרצות בפני בכירי עיריית פאפוס על אתגרי תכנון חכם של תשתיות ברובע הים

 

אדריכלית העיר ליטל שלף-דורי הוזמנה לקפריסין להרצות בנושא "תכנון חכם" בפני מנהלים בכירים בעיריית פאפוס, עיר חוף בחלק הדרום-מערבי של האי.

הרצאתה של שלף-דורי ניתנה במסגרת תוכנית ייחודית של המרכז הבינתחומי הרצליה, המיועדת למנהלים בכירים בסגל עיריית פאפוס בנושא "ערים חכמות". התוכנית מתקיימת בשיתוף בית הספר לקיימות ובית הספר ליזמות במרכז הבינתחומי.

ראש עיריית פאפוס, פדונאס פדונוס, פועל רבות לקידום תהליך אסטרטגי מקיף להפיכת העיר לחכמה, והתוכנית שנבנתה עבור עובדי העירייה אמורה לסייע בידו. התוכנית נועדה להרחיב את מאגר הידע בתחומים הקשורים לפיתוח עירוני, יזמות וחדשנות טכנולוגית שיאפשרו לעיריית פאפוס להתמודד באופן מוצלח עם האתגרים העומדים בפניה.

במרכז הבינתחומי מסבירים כי התוכנית מבוססת על מדד הבינתחומי לערים חכמות ומקיימות, המהווה מסמך ראשון מסוגו בישראל, ומהראשונים בעולם, המחבר מטרות ומדדים של אסטרטגיה וקיימות עירונית לעולם של חדשנות וטכנולוגיה.

כאמור, בתוכנית לקחה חלק גם אדריכלית העיר חדרה אשר הרצתה על אתגרי תכנון חכם של תשתיות רובע הים בחדרה המתוכנן בימים אלו. רובע הים, שיוקם בשלבים, מתוכנן כך שיאפשר שילוב התשתיות המתקדמות ביותר לאנרגיה, מים, טיפול בפסולת ותחבורה, תוך שילוב הקהילה המקומית, ויצירת כלכלה שיתופית. תוכנית זו הינה המתקדמת מסוגה בארץ, בחיבור אסטרטגיה תכנונית ותכנון לתשתיות חכמות, תוך מתן גמישות מרבית לשלבי הביצוע השונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה