אביזרים לצילומי טראש

אביזרים לצילומי טראש

עומדים להתחתן בקרוב ומחפשים צלם מקצועי לאירוע החשוב והמרגש ביותר בחייכם? האם שלחתם כבר הזמנות לכולם, בחרתם חברת קייטרינג, אולם או גן אירועים, תקליטן ואטרקציות, וכעת עליכם לתאם עם צלם חתונות? ובכן, רגע לפני שאתם חותמים על חוזה עם צלם אירועים כדאי לבדוק האם הוא מציע גם צילומי טראש ומהו ניסיונו בתחום.

מה צילומי טראש?

צילום טראש, נקרא גם טראש דה דרס, הוא טרנד יחסית חדש בעולם החתונות. בני הזוג העתידים להינשא נפגשים עם צוות צילום לצורך צילומים מרהיבים ומקוריים בהם הורסים את שמלת הכלה ואת החליפה האלגנטית של החתן. את צילומי הטראש דה דרס לא חייבים לבצע לפני החתונה, אפשר גם אחרי האירוע, ואז גם אין צורך לרכוש עוד שמלה וחליפה, מאחר וניתן להצטלם ולהרוס בהנאה את הבגדים היפים אותם בני הזוג לבשו באירוע.

עם זאת, ברוב המקרים מתכננים את צילומי הטראש כמה ימים לפני האירוע, או אפילו כמה שבועות לפני החתונה עצמה. כך ניתן להשתמש בצילומים המרהיבים והייחודיים לעיצוב ההזמנה לאירוע, לצורך העלאת פוסט ברשתות החברתיות עם צילום מרהיב ועליו כיתוב Save the date ועוד.

צילומי טראש דה דרס עם בראשית

אם אתם מחפשים סטודיו מקצועי לצילום אירועים המתמחה בין השאר גם בצילומי טראש דה דרס, כדאי לכם להכיר את בראשית – סטודיו לצילום בהנהלת ישראל פרסי. חברת בראשית לצילום אירועים מציעה מגוון חבילות צילום ומתחייבת למחירים הוגנים ושווים לכל כיס, לצילום איכותי בזווית אמנותית, לציוד מקצועי ברמה גבוהה ולשירות אדיב ולבבי לבעלי השמחה ולכל המוזמנים לאירוע.

בין השאר, אפשר להזמין מבראשית חבילת צילום חתונה הכוללת גם צילומי טראש, כך אתם יכולים לחסוך עלויות וליהנות מפתרון מקיף וכולל מצלם אירועים מקצועי ומיומן. הסטודיו מציע לבני הזוג מספר לוקיישנים מוצלחים המהווים תפאורה מקורית ומלהיבה, לדוגמה חוף הים, נחל קרוב לבית, מעיין נסתר בחיק הטבע, דיונות חול בדרום ועוד.

איך לשדרג את צילומי טראש דה דרס

כאמור, צילומי טראש דה דרס הפכו בשנים האחרונות לפופולריים במיוחד בקרב הזוגות, זהו יום חווייתי עבור החתן והכלה לעתיד, יום הצילומים מתנהל באווירה שמחה ורומנטית, ולרוב עוברים בין כמה לוקיישנים. צוות צילום מקצועי מסייע לבני הזוג לבחור מיקומים מנצחים מראש, לבחור פוזות מוצלחות מול המצלמה, ולמעשה הם מסייעים לבני הזוג להיות נינוחים וליהנות מהחוויה. כדי ליהנות מצילומים מרהיבים ומקוריים כדאי להצטייד באביזרים שונים, לדוגמה שלט עם כיתוב כמו תאריך החתונה, סייב דה דייט, תאריך וכדומה.

כמו כן, כדאי להגיע לצילומי הטראש עם אקססוריז לשיער ולגוף, אפשר גם להביא מהבית או לרכוש בחנות מניפות גדולות וצבעוניות, כובעים מיוחדים, כפפות בכל מיני גדלים ועיצובים, בלוני לב גדולים, אותיות ענק מוארות, משקפי שמש מעוצבים ועוד. מומלץ לארגן גם כמה אבקות צבעוניות וספריי צבע, כדי להוסיף ססגוניות לצילומים, וליהנות ממלחמת צבע, כאשר צוות הצילום מתעד את הכל מבעד לעדשת המצלמה, ולבסוף בני הזוג מקבלים אלבום מקורי עם צילומים מדהימים וכמובן זוכים גם למזכרת מרגשת לכל החיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה