אבא פגום: כך תעביר את חופשת החנוכה עם הילדים

אבא פגום: כך תעביר את חופשת החנוכה עם הילדים

הגיע חג החנוכה והאישה מחליטה שהיא נשארת לעבוד ואילו אתה "נבחרת" לבלות עם הילדים? ובכן לפני שתתחיל לריב איתה (חבל על המאמץ) ולפני שתנסה לברר עם אמא שלך (סבתא שלהם) אם היא מעוניינת לבוא לישון אצלכם כמה ימים, יש לנו כמה טיפים עבורך, כאלו שיסייעו להוכיח לאישה שגם אתם יכול, ממש כמו ילד גדול, להעביר את חג החנוכה מבלי להשאיר כתמי ריבת תות על הספה ולצד ילדים מחונכים ומרוצים. נשמע מופרך? אם היה נס חנוכה, אין סיבה שגם לך לא יקרה נס קטן, ופה ננסה לסייע לך במשימה:

שיעורי בית

ראשית שיעורי בית, לוקחים בירה, פותחים את המחשב ומחפשים מידע על חנוכה ושלל פעילויות ייעודיות באזור המגורים שלכם, וכן, אנו יכולים להבטיח לכם שלא מעט דברים עומדים לקרות ממש בסמוך לבית, פעולות שיוציאו אותכם החוצה, יפעילו את הילדים, ייצרו עניין ואף יפגישו אותכם עם עוד הורים מאותגרים. הסוד הוא לבנות את מהלך היום מראש, אך ראשית רצוי להבין כמה זמן מבקשים לבלות בחוץ, כאשר בנקודה זו כל אב צריך לקבל החלטה מושכלת בהתאם לאופי הילדים והיכולות האישיות. המלצה שלנו? תתחילו מכמה שעות בודדות ואם זה עובר חלק, תגדילו את טווח הזמן שמחוץ לבית. כך לא תצטרכו לסדר את הבית ובטח שלא לבשל.

זוכרים את החברים שלכם?

אין שום סיבה שרק הילדים ייהנו בחג החנוכה, אלא גם אתם האבות מוזמנים לנצל את הסיטואציה, אך פה נחדד שאין כוונה שתזמינו את החברים שלכם (והילדים שלהם) לראות משחק כדורגל ולפצח גרעינים, אך כן ניתן למצוא מי עוד מהחבר'ה "זכה" להעביר את החג עם הילדים ופשוט לארגן פעילות משותפת. כך גם הילדים יהיו יותר מרוצים (ילדים נהדרים בלהעסיק ילדים אחרים) וגם אתם תבלו זמן איכות עם החברים.

עושים דברים שאתם אוהבים!

תמיד יש דברים שאתם הגברים אוהבים לעשות אך האישה פחות, ועל כן עתה זהו בדיוק הזמן לנצל זאת. שנדגים? אם חלמתם לעשות מקטעים של שביל ישראל עם הילדים, לכו על זה. מבקשים חיבור לחג? תצאו לטייל בעקבות המכבים! אם רק תבחרו בכך תמצאו שלל מסלולים מקסימים שיוצאים מאזור העיר מודיעין, ממש היכן שהחשמונאים לחמו. כמו כן, מומלץ לקרוא חומר היסטורי לפני הטיול, כך שתגיעו לאזור הקרבות תוכלו לספר לילדים נתונים מעניינים. באופן כללי נציין שהסיור אורך בין חצי יום ליום שלם והוא אינו נחשב קשה. מה עוד? מומלץ לבקש מהאישה לצייד אותכם בכמה לביבות וסופגניות חמות, כי אם כבר עושים פיקניק באמצע הטיול, אז לפחות שיהיה טעים, פחות בריא וקשור לרוח החג.

מטגנים סופגניות

עוד רעיון נחמד הוא לחפש מתכונים קלים ולהכין ביחד עם הילדים שלל מטעמים, תוך שימוש בתבלינים ייחודיים ושונים. לצד התבשילים, תוכלו להכין יחדיו סופגניות – אל דאגה גם אתם יכולים, מדובר במתכונים פשוטים ביותר. טיפ קטן? אל תחלמו להשאיר את המטבח מבולגן – מתישהו האישה תחזור הביתה. חג שמח לכולם!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה