תעודות הוקרה לעובדים מצטיינים

תעודות הוקרה לעובדים מצטיינים

עיריית חדרה שילבה את הרמת הכוסית לראש השנה עם טקס הענקת תעודות לעובדים מצטיינים

 

הרמת הכוסית של עיריית חדרה לראש השנה שולבה בטקס הענקת תעודות לעובדים מצטיינים.

הערב החגיגי והענקת התעודות נועדו להוקיר את המשאב החשוב ביותר של העירייה, ואלה העובדים המסורים.

ועדה מיוחדת בחנה את ההמלצות הרבות שהגיעו ובחרה 15 עובדים מצטיינים ו-2 מחלקות מצטיינות.

הערב, שאותו הנחו עמי פדלון וסיגל ברששת, התקיים במעמד ראש העיר וחברי הנהלת העיר, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, יו"ר ועד העובדים איציק יצחקי, מנהלי אגפים ומחלקות ומאות עובדים.

בתום טקס הענקת התעודות נהנו עובדי העירייה מהופעת הפרויקט של רביבו בשירים שהקפיצו את כולם על הרגליים לערב של ריקודים והרבה שמחה.

ואלה מצטייני עיריית חדרה לשנה זו:

גלית בקר שומן

עובדת בעיריית חדרה מזה 15 שנים. כיום משמשת בתפקיד עו"ס רווחת הפרט באגף ההון האנושי. עובדת אחראית, מסורה ומקצועית, חרוצה ויסודית, בעלת תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. נעימת הליכות, רגישה ואמפתית, מבצעת את עבודתה על הצד הטוב ביותר.

דורון מלכה

עובד בעיריית חדרה מזה 25 שנה כחשמלאי מוסמך ונהג מנוף באגף תפעול, מחלקת חשמל. מבצע את תפקידו בחריצות, מסירות והתמדה. הינו חלק חשוב מצוות העבודה במחלקה. תמיד מגלה אכפתיות ונכונות לעזור.

אורן (אדיסו) נגוסה

עובד בעיריית חדרה מזה 11 שנים כפקח באגף החופים. מבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר, מביע תמיד את רצונו לסייע ולעזור ובעל מוטיבציה רבה. מהווה דוגמה חיובית לכלל העובדים ולציבור הרחב הנהנה משירותו ועבודתו.

פנינה עטרי

עובדת בעיריית חדרה באגף החינוך מזה 27 שנים כסייעת בגן "ארבל". נחשבת סייעת מנוסה עם לב גדול, נתינה וסבלנות.

ויקטוריה יעקובוביץ

עובדת אגף החינוך מזה 25 שנים, בתפקיד עובדת ניקיון בבית ספר ארלוזרוב. מפגינה בעבודתה אחריות ונאמנות רבה למוסד בו היא עובדת. תמיד מוכנה לעשות צעד נוסף על מנת לשפר, לשדרג ולהיטיב עם בית הספר והדבר משפיע על הסביבה בה היא עובדת באופן מיטבי.  

שרונה גרינברג

עובדת באגף החינוך מזה 13 שנים בתפקיד מזכירה בבית ספר "צפרירים". משמשת יד ימינה של המנהלת ושאר צוות בית הספר בכל הנדרש בניהול הכספים, המשרד, קשר עם ההורים ומתן מענה לתלמידים. מבצעת את תפקידה באחריות רבה תוך אכפתיות ושיתוף פעולה עם כלל הגורמים. נכונותה לעשייה ומתן מענה בכל עת, גם אם זה לא בשעות העבודה, בחיוך, באהבה ובמלוא הכוונות, ראויים להערכה רבה.  

טורנך פנטו

עובדת מזה 9 שנים באגף החינוך כסייעת כיתתית בבית הספר "גל אור". עובדת מסורה ואחראית, חרוצה מאוד, בעלת לב של זהב ורצון עז להשתדלות ונתינה. אהובה הן על ידי צוות בית הספר, ההנהלה והמורים, והן על ידי התלמידים והוריהם.

בתיה כהן

בתיה עובדת מזה 9 שנים כעובדת ניקיון באגף אירועים. מבצעת את עבודתה נאמנה ועל הצד הטוב ביותר. מעולם אינה מסרבת לבקשה, גם מעבר למוטל עליה. עובדת מסורה מאוד, רצינית ואחראית.

שמעון נזרי

עובד בעיריית חדרה מזה 23 שנים. כיום משמש בתפקיד סגן מנהל מחלקת בטחון והממונה על בטיחות מוסדות החינוך, אגף אכיפה ובטחון. עובד ללא לאות, נכון תמיד לקבל עליו עוד משימות ומטלות, מתן עזרה בכל הנוגע לכל תרגילי החירום אשר מתבצעים בעיר ומבצע את עבודתו  על הצד הטוב ביותר.

אלכסנדר לנדא

עובד בעיריית חדרה מזה 8 שנים בתפקיד מנהל מדור מודדים במחלקת הגבייה. מבצע עבודות שטח רבות הכוללות מדידות מקצועיות ברמה גבוהה. מהנדס בעל תואר שני, בעל ידע מקצועי נרחב ביותר, מוסר עבודה גבוה במיוחד, מתן שירות אדיב לתושבים. פועל בנמרצות ובנחישות במטרה להגיע לתפוקה מרבית, משקיע שעות עבודה רבות ונכון לבצע כל מטלה המוטלת עליו.   

דפנה אליהו

עובדת בעיריית חדרה מזה 8 שנים בתפקיד עו"ס משפחות לגיל הרך, במחלקת רווחה מזרח, אגף הרווחה. מדובר בתפקיד משמעותי ומורכב, בשלב קריטי להתפתחותו התקינה של התינוק וההורות. עובדת מקצועית, אחראית ומסורה מאוד. מבצעת את תפקידה בשקט האופייני לה, ביסודיות ובמסירות. תמיד מגלה נכונות לסייע בכל עת לצוות ולמחלקה בכלל. בעלת יחסי אנוש טובים.  

טטיאנה חנאנאייב

עובדת בעיריית חדרה מזה 17 שנים. כיום משמשת בתפקיד עו"ס לחוק הנוער, במחלקת רווחה מזרח, אגף הרווחה. מטפלת במשפחות בהם הילדים בסיכון, מתמודדת בעבודתה עם אירועים מורכבים מאוד. עובדת מסורה, חרוצה, מטפלת ביסודיות ומקצועיות רבה בכל מקרה. תמיד נרתמת לסייע גם במקרים שאינם באחריותה ואינם בשעות עבודתה. יוצרת קשר טוב עם המשפחות ופועלת למען קידומם באופן מקצועי.

סמדר (שמחה) יפת

עובדת בעיריית חדרה מזה 26 שנים. כיום משמשת בתפקיד רכזת ערבויות ופרסומים במחלקת רישוי בנייה של אגף ההנדסה. עובדת מסורה, חרוצה ומקצועית. עובדת לשביעות רצון הממונים עליה ונועם הליכותיה ונאמנותה לארגון, מהווים דוגמה למתן שירות מיטבי לאזרחים.

אסתר שער

עובדת בעיריית חדרה מזה 25 שנים. כיום מועסקת במדור הטכני בספרייה המרכזית בעמותת פנאי העיר. מבצעת את עבודתה ברמה מקצועית גבוהה, תוך הפגנת נאמנות למקום העבודה, וכל זאת תוך שמירה על יחסי אנוש טובים עם ממונים ועמיתים. בכל עשייתה היא מפגינה נכונות לסייע ולתרום מזמנה ומכוחה הרבה מעבר למצופה.    

אביגיל מגני סרוסי

עובדת מטעם עמותת פנאי העיר חדרה כרכזת חוגים ופעילויות במרכז הפנאי מורשת ישראל. מורה ואחראית חוג דרמה ומשחק מזה 4 שנים במרכז. נותנת את כל כולה למען המרכז והילדים, גם מעבר לשעות העבודה ובנוסף תמיד ראשונה לעזור בכל פרויקט הן בפנאי העיר בכלל ובפרט במרכז הפנאי מורשת ישראל. בחירתה לעובדת מצטיינת היא גאווה למרכז הפנאי מורשת ישראל לעמותת פנאי העיר ולכל העיר חדרה.    

מחלקה מצטיינת – הלשכה המשפטית

הלשכה המשפטית מונה 14 עובדים העוסקים במתן שירות משפטי לכל גורמי העירייה ובכל המישורים המקצועיים. עובדי הלשכה הינם עובדים ערכיים, צנועים ומלאי מוטיבציה אשר עובדים עם כל הנשמה. הם מסורים מאוד לארגון והצלחתו, ומהווים מודל לחיקוי. במהלך השנים ובשנים האחרונות בפרט, זוכים עובדי הלשכה להצלחות רבות הן בבתי המשפט והן בהערכה רבה מגורמי השלטון והעירייה השונים העובדים מולם.

מחלקה מצטיינת – מטה אגף החינוך

עובדי המטה של המנהלה של אגף החינוך נותנים מענה ל-21,500 תושבים בעיר. השירות ניתן לאורך השנה מבוקר עד ערב, כל זאת כדי לקדם את החינוך בעיר ולהגיע להישגים. עובדי המטה עובדים מול ממשקים רבים. מסגרות פדגוגיות כגון בתי ספר, גנים, צהרונים, מול משרד החינוך, מול גורמים בעירייה ומול 900 עובדי אגף החינוך כולו. הם עושים זאת במסירות רבה, תוך הפגנת מחויבות לארגון. העובדים תומכים ומובילים את מערכי החינוך בעיר לקיום תהליכי חינוך חדשניים, ערכים שוויוניים ומתן דגש על התרומה בקהילה.  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה