שנה חדשה מנהלים חדשים

שנה חדשה מנהלים חדשים

במספר בתי ספר בעיר תיפתח מנהלים חדשים את שנת הלימודים תשע"ט

במספר בתי ספר בעיר תיפתח שנת הלימודים תשע"ט עם מנהלים חדשים.

בבית ספר "אילן רמון" תחליף שרית אוזןפניאל את המנהלת הוותיקה עפרה אלפסי, שהובילה את בית הספר בעקביות להישגים רבים ומרשימים.

אוזןפניאל, נשואה + 3, מתגוררת ביקנעם. בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול מערכות חינוך ומנהיגות, ממכללת אורנים. עבדתי במשך כ-19 שנים בבית ספר החיטה, כמחנכת, מנהלת חטיבה צעירה וסגנית. בנוסף הדריכה כשנתיים בבתי ספר בתחום החטיבות הצעירות. בחודשים האחרונים ניהלה את בית ספר קציר במקום מנהלת שיצאה לחופשת לידה.

עם בחירתה לתפקיד אמרה: "אני שמחה ומאוד מתרגשת להצטרף ולקחת חלק בחינוך בעיר חדרה, עיר אשר מציבה את החינוך בראש סדר העדיפויות שלה. אני גאה להצטרף לבית ספר 'אילן רמון' אשר שמו הולך לפניו ולהיות שותפה לעשייה הרבה , לצוות המקצועי ולקהילה הברוכה".

בבית ספר "מופת חופים" יחליף עידו הכט את המנהלת איילת ארבל. הכט, יליד חדרה ומתגורר בפרדס חנה. נשוי+2. בעל תואר ראשון בחינוך דמוקרטי ותואר שני במנהל חינוכי שניהם מסמינר הקיבוצים. עבד 8 שנים בבית ספר לחינוך מיוחד של בית אקשטיין, מתוכן 4 שנים כמנהל השכבה הצעירה. ב-3 השנים האחרונות מורה ורכז שכבה בחטיבת הביניים "מופת חופים".

מנהל חדש, אלי ארביב, גם לחטיבת הביניים בבית ספר "חופים".

ארביב מתגורר בקדימהצורן, נשוי+3. בעל תואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני בייעוץ ארגוני ממכללת עמק יזרעאל. בוגר תוכנית חותם להסבת אקדמאים להוראה ובשש השנים האחרונות ממלא תפקידי חינוך, ריכז שכבה וחבר צוות ניהול בחט"ב גוונים בקדימהצורן. מעיד על עצמו כבעל תפיסה חינוכית התומכת בלומד פעיל, האחראי ללמידה ולמיצוי כישרונותיו ובגישת הבניית הלמידה, ומאמין גדול בכוחה של הקהילה ובבית הספר כחלק מהמרקם הקהילתי.

את בית ספר המכיל, בית ספר חדש הנפתח השנה, תנהל חני קרשטינו. בית הספר המכיל הינו אחד מארבעה בתי ספר מכילים חלוציים בישראל, בהם לומדים ביחד תלמידים עם ובלי צרכים מיוחדים, בשאיפה לפתח בקרב כל לומד את היכולת לחלום ולהביא את עצמו לידי ביטוי.

קרשטינו, אשת חינוך ומנתחת התנהגות, בעלת ותק של 18 שנה במערכת החינוך בתפקידים שונים: מחנכת, מדריכה, מרצה במכללות להכשרת עובדי הוראה ובפסגות, מתוכם 9 שנים בניהול. יזמית ומקימת פרויקטים ייחודיים במערכת החינוך, ביניהם מייסדת ומקימה בית ספר הרים לתלמידי ASD בגבעת עדה, הקמת מרכז הכשרה לתעסוקה בשיתוף עם גופים שונים, ופרויקטים רבים נוספים. בהתאם לרוח בית הספר גורסת קרשטינו כי, לכל תלמיד יש לתת במה, נראות ואהבה, כי רק כך ניתן לכבוש כל יעד ואתגר, לאפשר קידום אישי ולהגיע למצוינות אישית.

מנהלת אגף החינוך בעיריית חדרה, סיגלית איציקוביץ, בירכה את המנהלים הנכנסים על תפקידם החדש ואיחלה להם הצלחה ושנת לימודים פורייה ורבת עשייה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה