חנוכת פארק הים

חנוכת פארק הים

נחנך הפארק בשכונת עין הים

 

פארק הים נחנך בטקס עליז להנאת ילדי השכונה והעיר. בעיצוב הפארק הושם דגש על קרבתו לים, ובבנייתו שולבו אלמנטים רבים של מים

 

בהשתתפות מאות תושבים וילדיהם חנכה עיריית חדרה את פארק הים, שהקימה בשכונת עין הים, והינו הפארק הציבורי שלישי במספר שנחנך בשנה האחרונה בעיר, לאחר אקו פארק בשכונת הפארק ופארק חדרה הצעירה.

בטקס גזירת הסרט לחנוכת הפארק התכבדו ראש העיר צביקה גנדלמן, מ"מ ראש העיר עו"ד טל אליהו, סגני ראש העיר חדוה יחזקאלי ורומן גישר, חברי הנהלת העיר עו"ד אלי בוסקילה ושי ברכה, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון והסמנכ"ל משה ביטון.

פארק הים משתרע על שטח של 17 דונם בין מגדלי המגורים בשכונה. בתכנון הפארק הושם דגש על הקירבה לים, ולכן גם הקו המוביל בתכנון היה מים. במסגרת קו זה כולל הפארק נביעה בשטח גבוה הצופה על כלל הפארק, וכן אזור ג'טים, מים קופצים, ובילוי במתחם המזרקות. אפילו  האשפתונים שהותקנו בפארק עוצבו בהשראת הים בצורת דולפינים, לעידוד שמירה על ניקיון הפארק וסביבתו.

גם ילדים עם צרכים מיוחדים ימצאו מענה ומקור להנאה בפארק, בו הותקנו מתקנים מיוחדים לצורכיהם, כולל נדנדה כמו זו הפועלת באקו פארק אשר אליה מגיעים ילדים המרותקים לכיסאות גלגלים מכל הארץ.

בחנוכת הפארק, שהקימה העירייה באמצעות החברה הכלכלית חדרה, התקיים מופע להנאת ילדי השכונה והעיר בכלל. את הטקס הנחה טל מוסרי, והשתתפו בו כוכבת הילדים ענבלי באבלי והזמרת הצעירה אגם בוחבוט.

ראש העיר צביקה גנדלמן ציין כי הפארק המפואר הוא אי ירוק שתוכנן להוות מרחב איכותי למפגש ולפעילות של התושבים וילדיהם.

מנהל חכ"ל עופר מלכה, הדגיש כי פארק הים תוכנן בקפידה, וכי הוצבו בו מתקנים של מיטב היצרנים בעולם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה