הוארך מועד החידוש של תו תושב

הוארך מועד החידוש של תו תושב

הוארך מועד החידוש של תו תושב

לאור בקשת תושבים האריכה העירייה את מועד החידוש של תווי תושב. כדי להמשיך ליהנות מחנייה חינם, יש לחדש את התו עד ה-31 בינואר

 

מחלקת פיקוח חנייה של עיריית חדרה נערכה בכוחות מוגברים לחידוש תווי תושב שפג תוקפם, ועד כה חידשה יותר מ-12 אלף תווים לנהגים תושבי העיר. תו התושב מקנה לתושבי חדרה חנייה חינם ברחבי העיר, ללא הגבלת זמן וללא צורך להפעיל אמצעי תשלום, למעט באזור מע"ר (מרכז עסקים ראשי) שגם בו החנייה ללא תשלום אך בהגבלה ל-3 שעות יומיות (בהפעלת אמצעי ניטור המחייב 0 שקלים).

בהנחיית ראש העיר צביקה גנדלמן הוארך בחודש מועד חידוש התווים לנוחות התושבים, כך שנהגים תושבי העיר שתוקף התו שברשותם פג ב-31 בדצמבר, יכולים לחדש את התו עד 31 בינואר מבלי שתופעל על רכבם אכיפת חנייה.

את התווים ניתן לחדש באתר העירייה www.hadera.muni.il, בצורה מקוונת (מחשב, טאבלט, סמארטפון). ניתן למלא את הבקשה ללא צורך בהגעה למשרדי מחלקת החנייה, ולאחר מילוי הפרטים בטופס המקוון, יישלח התו לבית המבקש באמצעות הדואר. במחלקת החנייה מביאים בחשבון עיכובים צפויים בדואר ישראל, ולכן הזכות לחנייה חינם נכנסת לתוקף מיד עם התשלום המקוון (וקבלת האישור על כך), אף בטרם הגעת התו בדואר.

ניתן לחדש את התו גם במשרדי פיקוח החנייה ברחוב  עין גב 5. שעות הפתיחה לצורך הנפקת התווים: ימים א', ב', ד', ה', החל מ-8:00 עד 15:30, ובמי ג' החל מ-8:00 עד 18:30.

יודגש כי החל מ-1 בפברואר יחזרו משרדי הפיקוח על החנייה לשעות עבודה רגילות כמפורט באתר העירייה. בנוסף, החל מה-1 בפברואר 2018 תחודש אכיפת החנייה בתשלום גם על תווי תושב שלא חודשו ואינם בתוקף. כדי להמשיך ליהנות מחנייה חינם בכל רחבי העיר, על תושבי חדרה לחדש את התו שברשותם ולהדביק על שמשת המכונית את התו החדש.

עלות תו תושב 30 שקלים לשנתיים. במקרים שיש יותר מרכב אחד, יש להגיש בקשה בנפרד לכל רכב.

באמצעות תו תושב בתוקף נהנים תושבי חדרה מחנייה ללא תשלום בכל רחבי העיר. נהגים תושבי חוץ ימשיכו לשלם עבור החנייה בחדרה.

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה