בקרוב קירוי החזית של היכל הספורט

בקרוב קירוי החזית של היכל הספורט

עבודות הקירוי בחזית המערבית של היכל הספורט יימשכו עד לסוף ספטמבר, ובגינן צפויים שינויים בהסדרי התנועה ברחוב מדעים ויהדות

הקמת היכל הספורט הרבתכליתי "אנרבוקס" מתקדמת בקצב מהיר ביותר, ובקרוב יחלו העבודות לקירוי החזית המערבית של ההיכל.

במסגרת העבודות יחולו שינויים בהסדרי התנועה ברחוב מדעים ויהדות בתקופת הביצוע, בין התאריכים 11 ביולי ועד 31 בספטמבר.

השינויים בהסדרי התנועה נקבעו באישור מהנדס תנועה וקצין תנועה, ונחלקים לשתי תקופות ביצוע: הראשונה בזמן החופש הגדול, החל מתאריך 11 ביולי ועד לתאריך 30 באוגוסט, שבמהלכה ייסגר הכביש לתנועה; השנייה בתקופת הלימודים, החל מתאריך 1 בספטמבר ועד לתאריך 31 בספטמבר, שבמהלכה ייפתח בכביש נתיב לתנועה חד סטרית.

השינויים בהסדרי התנועה בשתי תקופות הביצוע יחולו בשעות העבודה, בין 8:00 בבוקר ל-18:00 בערב.

את עבודות הקירוי מבצע הקבלן י. לרר הנדסה בע"מ עבור החברה הכלכלית חדרה המנהלת את פרויקט היכל הספורט.

מדובר באולם ספורט רבתכליתי חד קומתי בגובה של 16 מ"ר, המיועד למשחקי כדורסל, כדוריד וכדורעף. בנוסף מתוכנן האולם גם למופעים גדולים. באירועי ספורט, תחרויות ואליפויות יהיה האולם מסוגל להכיל כ-2,000 צופים, באירועי תרבות יהיה מסוגל להכיל כ-3,000 צופים.

ההיכל מושקע מאד בסטנדרטים בינלאומיים. בנוסף לאולם התחרותי הוא יכלול חדר כושר, סאונה, ג'קוזי, חדרי הלבשה, חדרי שיפוט, חדר תקשורת ומזנונים. הפרויקט המורכב משתרע על שטח של שבעה דונמים בהיקף של 4500 מ"ר, כולל פיתוח וחנייה, עם נגישות מלאה לאוכלוסייה עם מוגבלות. את העבודות מנהלת החברה הכלכלית חדרה עבור העירייה.

אדריכל הפרויקט הוא יוסי בןנעים אשר לו ניסיון רב בתכנון מתקני ספורט, בין היתר אצטדיון טדי בירושלים, היכל ספורט חולון, אצטדיון פתחתקווה ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה