במד"א עשו חג שמח לניצולי שואה ולדיירי בית אקים

במד"א עשו חג שמח לניצולי שואה ולדיירי בית אקים

במסגרת הפעילות ההומניטארית של מד"א במהלך החג אירחו המתנדבים בסוכה ניצולי שואה ודיירים מבית אקים

לקראת חג הסוכות נרתמו במד"א להקמת סוכות מיוחדות בתחנות השונות ברחבי הארץ * האושפיזין: ניצולי שואה ודיירי בית אקים ששמחו להגיע ולהתארח בסוכות הנעימות של מתנדבי מד"א *

 

הפעילות ההומניטארית, בה ידוע מד"א, לבשה חג במהלך השבוע האחרון. במהלך חג הסוכות אירחו תחנות מד"א בחולון ובנתניה ניצולי שואה שהגיעו להנעים את ימי החג בסוכה פתוחה לצד מתנדבי מד"א.

ביום שלישי האחרון, כמיטב המסורת השנתית, הגיעו לתחנת מד"א בחולון ניצולי שואה מ"בית להיות" של עמותת "עמך" לחגוג באירוע מיוחד את חג הסוכות ונהנו מכיבוד קל וריקודים ביחד עם מתנדבי ועובדי התחנה.

בנוסף, שלשום, (ב') בשיתוף עם בית חב"ד חולון ובית אקים, נערכו חגיגות שמחה תורה בתחנת מד"א בחולון. מתנדבי ועובדי התחנה קישטו אותה בנורות ודגלים של שמחת תורה, הביאו כיבוד וכמובן שביחד עם אנשי חב"ד ובית אקים חגגו את שמחת התורה ויצאו להקפות שניות בעיר בליווי ספרי תורה.

 

חובשת רפואת חירום בתחנת מד"א חולון, ורד שמולביץ, שיזמה את האירוע וששומרת על המסורת השנתית ביחד עם "בית להיות" ובית אקים מספרת:

"בשנים האחרונות בתחנת מד"א חולון אנו מובילים מסורת שבה אנו מארחים את חוסי "בית להיות" ובית אקים וביחד איתם אנו עושים מספר רב של פעילויות מיוחדות במהלך השנה. אנו רואים את שיתוף הפעולה הזה כערך עליון ומימוש אמיתי של הפתגם "ואהבת לרעך כמוך". נתינה ללא גבולות היא הדרך של מתנדבי מד"א, לתת יש מאין ולהתמלא מהאושר של ניצולי השואה ודיירי בית אקים ומכל מי שאנחנו יכולים לעשות לו טוב."

מלבד החגיגות במד"א חולון, נערך גם אירוע חגיגי בתחנת מד"א נתניה שבו 50 מהמתנדבים והעובדים אירחו בסוכת התחנה ניצולי שואה וחגגו איתם את חג הסוכות, החגיגה כללה כיבוד קל, שירים וריקודים.

ראובן איבגי, אחראי מתנדבים של מד"א מרחב שרון אמר: "כמידי שנה אנו נוהגים לארח קבוצה אחרת מן האוכלוסייה אצלנו בתחנת מד"א בנתניה, גם השנה ארחנו אצלנו בסוכה ניצולי שואה וחגגנו איתם את חג הסוכות. זוהי פעילות בעלת ערך מוסף שנותנת לנו, למתנדבי ועובדי מגן דוד אדום את הכוח והמוטיבציה להמשיך לתרום ולשמח את הקהילה ולהמשיך לעשות את עבודתנו – להציל חיים."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה