אתר חדש שעושה סדר בתחום ההובלות בחדרה

אתר חדש שעושה סדר בתחום ההובלות בחדרה

הובלת דירה עשויה להיות עסק יקר. כעת אתר ישראלי חדש מתכנן להוזיל את עלויות ההובלות בחדרה ובארץ כולה בכ– 30%.

שכירת חברת הובלות לביצוע העברת תכולה של בית עלולה להיות עסק יקר מאוד. מעבר דירה כרוך בלא מעט הוצאות כמו צביעת הקירות, ניקיון הבית ורכישת מגוון פריטים חדשים לבית כגון ארונות, שולחנות מוצרי חשמל וכדומה. לכך מצטרפת ההוצאה הלא מבוטלת על הובלת תכולת הבית, אשר יכולה להגיע אפילו לכמה אלפי שקלים.

אתר ישראלי חדש הנקרא גטמובינג מבקש להוריד את עלויות שירותי הובלת הבתים בישראל. תוך מספר צעדים פשוטים , תקבלו הצעת מחיר להובלות בחדרה ממספר לא מבוטל של חברות מובילים מקצועיות ואמינות. כך תוכלו לבצע השוואה בין המחירים השונים שיוצעו לכם, לבחור במחיר הנמוך ביותר ולחסוך מאות ואולי אלפי שקלים ממחיר ההובלה.

האתר החדש למעשה מבקש להסדיר את תחום ההובלות הפרוץ בישראל. בישראל מתקיימות יותר ממאתיים אלף הובלות המגלגלות סכום של מאות מיליוני שקלים בכל שנה. יחד עם זאת, למרות שמדובר בשוק לא קטן, הדרך היחידה לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות היא להתקשר לכל אחת ואחת מהן, לפרט בפניהם את תכולת הדירה אותה אתם מבקשים להעביר, ולקבל הצעת מחיר. פעולה זו עלולה לגזול ממכם זמן רב, ואנרגיות נפשיות לא מעטות.

בנוסף, בשיטה זו אין לכם שום אינדקציה לגבי איכות המובילים ואמינותם. עובדי חברת ההובלה אותה תזמינו יכנסו לביתכם ולמעשה תהיה להם גישה כמעט בלתי מוגבלת לכל החפצים האישיים ביותר שלכם. בעבר נרשמו כבר לא מעט מקרי גניבות של מובילים, או מקרים בהם מובילים גרמו לנזק משמעותי לפריטים יקרי ערך של הדיירים המבקשים לעבור. חברות ההובלה לא מפצות על הנזק שנגרם ברוב המקרים הללו, אם לא בכולם. כך, לקוחות חברות ההובלה נשארים פעמים רבות לא מרוצים וללא מענה.

אתר גטמובינג מבקש להפסיק את המצב האבסורדי הזה. תחילה, כל חברות ההובלה המשתפות פעולה ומפרסמות באתר הן חברות אמינות ומקצועיות ביותר. צוות האתר מפקח על חברות ההובלה, ואינו מאפשר לחברות בעייתיות מסיבה כזו או אחרת להציע מחירים ללקוחות האתר. בנוסף, לקוחות האתר משאירים המלצות וחוות דעת מפורטות על חברות ההובלה השונות, ומדרגים את איכות ואמינות השירות שחברות אלו מעניקות.

אתר גטמובינג מבטיח גם כי לקוחותיו יוזילו את הוצאות הובלת הדירה. הלקוחות נכנסים לאתר, מקלידים במספר צעדים פשוטים את פריטי ההובלה (כתובת נוכחית וכתובת היעד, סך כל הפריטים הנדרשים להובלה וכדומה), ותוך זמן קצר מקבלים הצעות מחיר ממספר חברות הובלה הפועלות באזורם. כך, לקוחות האתר יכולים להשוות בקלות בין המחירים של חברות ההובלה השונות, לאסוף מידע משמעותי אודות אמינות החברות, ולבחור בצורה נכונה יותר את חברת ההובלה הטובה ביותר עבורם. פיתרון נוח ופשוט לבעיה משמעותית בתהליך מעבר הדירה.

אז אם אתם עוברים דירה בחדרה בקרוב, כנסו עוד היום לאתר גטמובינג, בצעו השוואה בין חברות הובלה שונות, וחסכו לעצמכם טרחה וכסף!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה