איך לבחור רכב עבודה שמתאים גם למשפחה?

איך לבחור רכב עבודה שמתאים גם למשפחה?

רכישה של רכב עבודה שישמש אתכם גם לצרכים המשפחתיים, עשויה להיות משימה של ממש. אבל צריך לזכור שבסופו של דבר מדובר בהשקעה חד פעמית, אז שווה לעשות קצת שיעורי בית וליהנות מרכב שישמש אתכם לאורך כל שעות היממה. אז מה חשוב בתא המטען, למה לשים לב בתחום צריכת הדלק ומדוע אסור לכם להתפשר על הגודל של כל דגם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע קנייה חכמה.

תא מטען לכלי עבודה ולקניות מרוכזות

בכדי לבחור רכב עבודה שנוח למשפחה ולעבודה כאחד, חייבים לשים לב לנפח (הנטו) של תא המטען ולעיצוב שלו. באופן עקרוני, ככל שתא המטען יהיה גדול יותר הוא יהיה פונקציונלי להצבה של כלי עבודה וקניות מרוכזות כאחד. יחד עם זאת, חשוב לשים לב למודולריות שלו. בלא מעט מקרים ניתן יהיה לשלוט בנפח של תא המטען באופן קל ופשוט ולהתאים אותו לצרכים שלכם בכל רגע מחדש.

מידות שיתאימו לכל חנייה

המידות של הרכב הוא עוד עניין ששווה לשים לב אליו, הרבה לפני שאתם ניגשים לאולם התצוגה. חשוב שהרכב יהיה קומפקטי מספיק בכדי שתוכלו להיכנס איתו לכל חנייה קטנה ולא תיאלצו לבזבז זמן יקר על תמרונים ברכבי העיר אחר מקום חניה מוסדר או לשלם עבור חניון יקר. זכרו, רכב עבודה שנוח למשפחה ולעבודה הוא רכב שאפשר להחנות אותו בכל מקום ושמאפשר יציאה וכניסות נוחות וקלות מכל חנייה.

צריכת דלק מינימלית

צריכת הדלק מהווה שיקול של ממש ברכישה של כל רכב וכאשר מדובר ברכב שכזה – על אחת כמה וכמה. כמובן שמומלץ לבחור במנוע דיזל על פני מנוע בנזין (ולחסוך טיפולים יקרים במוסך), אבל שווה לראות גם כמה קילומטרים הוא מעניק לכם לכל ליטר. כלל אצבע שימושי: רכב שיאפשר לכם שימוש כפול צריך להעניק לכם כמעט 4 קילומטרים של נסיעה משולבת – עבור כל ליטר של דלק.

מחיר שמתאים לכם ולצרכים שלכם

רכישה של רכב עבודה שישמש גם את המשפחה שלכם היא הזדמנות לחסוך בגדול. יחד עם זאת, אין כל טען לרכוש מכונית בתקציב שיכניס את המשפחה שלכם או את העסק שלכם למצוקה של מזומנים, כאשר יש מבחר נהדר של מכוניות בתקציב של פחות ממאה אלף שקלים. חשוב רק לשים לב שאתם מקבלים אחריות של שלוש שנים בזמן רכישת הרכב, כך שתדעו שאתם באמת חוסכים לטווח הארוך ונהנים ממעטפת טיפולים מלאה.

לסיכום, אין ספק שרכישה של מכונית שתשמש אתכם לעבודה מחד ולמשפחה מאידך, היא עסקה משתלמת. יחד עם זאת, חשוב לשים לב לתמורה שאתם מקבלים עבור ההשקעה שלכם. מומלץ לשים לב לתקופת האחריות, לצריכת הדלק הקבועה ולמידות המדויקות של כל מכונית – בכדי לזכות בחוויית נהיגה נוחה ומשתלמת במיוחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה