איך לבחור חברת ניקיון בחדרה

הגעתם להבנה שהבית או המשרד שלכם דורשים ניקיון יסודי ומקצועי ורוצים להשאיר את זה בידיהם של המומחים, אבל איך תדעו לזהות כאלה? איך תדעו שחברת הניקיון שבחרתם אכן עונה על הציפיות ותספק תוצאות שיאירו את החלל נקי, מבריק ותיתן תמורה מלאה למחיר שלה?

ישנן מספר לא מבוטל של ספקי שירותי ניקיון בעיר חדרה אך קשה מאוד לקרוא לכולם חברות.

חברת ניקיון בחדרה או בכל עיר אחרת אינן מפוקחות וכל אדם אשר אוחז בידו בסמרטוט ובמקל יכול לומר כי הוא חברה מקצועית. קיבצנו עבורכם טיפים יעילים למציאת חברת ניקיון שתבטיח וגם תקיים.

חברת ניקיון מומלצת

כאשר מדובר על העיר חדרה, אשר נכון לכתיבת שורות אלה מונה 80 אלף תושבים אז בוודאי תכירו לא מעט אנשים שזכו לקבל שירות מחברה אשר סיפקה תוצאות מרשימות וענתה על כל הציפיות.

חברת ניקיון מומלצת ניתן למצוא גם בעזרת המדיה הדיגיטלית שמאפשרת שקיפות רבה. חיפוש קצר בגוגל יגלה בפניכם אינספור תוצאות על חברת הניקיון ובאמצעות חיפוש מעמיק יותר גם על פסקי דין, ביקורות והמלצות עלייה.

חשוב מאוד לבדוק את דף הפייסבוק של החברה ובעיקר את האפשרות לכתוב ביקורת (תראו את זה לפי מספר ביקורות הגולשים). אם לחברה ביקורות רבות (ולא רק של חברים ומכרים) אז החברה עומדת מאחורי השירות שלה ומאפשרת לגולשים לכתוב את דעתם הכנה. זוהי אינדיקציה מצוינת לכך שההמלצות הניתנות הן אותנטיות.

יתר על כן, תמיד ניתן לפנות ולבקש המלצות של לקוחות שקיבלו שירות דומה לשלכם. שיחה עם 2-3 ממליצים יכולה לשפוך אור על התנהלות החברה ולתת תמרורי אזהרה אם ישנם.

יש לכם אפשרות גם לבדוק בקבוצות פייסבוק מקומיות הממליצות על נותני שירותים של העיר חדרה.

המחיר הוא לא הכל

טבעם של בני אדם רבים הוא לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר ולפסוח על טיב השירות שניתן כנגד אותו מחיר. ישנן חברות ניקיון רבות שמפרסמות הצעות מאוד אטרקטיביות אך לא שמקבלים את המוצר מבינים כי יצא שכרכם בהפסדכם. ישנן אותיות קטנות רבות המסתתרות בפירסומים מעין "ניקיון הכל כלול ב999 ש"ח…

לפתע מגלים כי המע"מ אינו כלול, סוג הבד גם הוא לא ובטח לא השטיח היוקרתי.

מה של כתוב בהצעת המחיר לא קיים – זכרו כי כל מה שהובטח לכם צריך להיות כתוב באותיות קידוש לבנה ובאופן ברור ומה שלא כתוב כנראה גם לא יתקיים. בקשו מחברת הניקיון את ההצעה בכתב כולל מספר העובדים שמגיעים לביתכם, האוזרים המיועדים לעבור ניקוי ומהם בדיוק השירותים הנכללים (חלונות, פוליש לרצפה, סוגי בדים, שטיחים וכד').

ביטוח צד ג', מקיף וגם חובות מעבידים

חברת ניקיון צריכה לבטח את עצמה וביטוחים אלה חשובים גם עבור הלקוחות. זכרו כי בביתכם ציוד יקר שאם ינזק אז מישהו יצטרך לשאת בכך. לפיכך, בקשו מחברת הביטוח אישור ביטוחי וודאו כי כל מקרה של פגיעה ברכוש, פציעה של עובד ניקיון ו/או אדם מהרחוב יהיו תחת כיסוי ביטוחי.

לסיכום,

יתרון רב בבחירת חברת ניקיון בעיר המגורים. חדרה מתהדרת במספר לא מועט של חברות ניקיון אך חשוב לא להקל ראש בתהליך בחירת החברה ולהיעזר בטיפים המצורפים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה